اسپیکر بعضی از آیفون‌های X مشکل دارد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز چیزی از عرضه‌ی آیفون X (آیفون ده) نگذشته که حاشیه‌های مختلفی درمورد آن به وجود آمده است؛ از مشکل گوشی در سرما گرفته تا فریب سیستم تشخیص چهره از یک ماسک. حالا امروز خبر رسیده که اسپیکر بعضی از آیفون‌های X خریداری شده مشکل دارند.

گزارش منابع مختلف به کیفیت صدای بد گوشی حتی در ولوم زیر ۵۰ درصد اشاره کرده‌اند. طبق گزارش‌های به دست آمده، کیفیت صدای در ولوم بالای ۸۰ تا ۱۰۰ درصد بسیار بد و آزار‌دهنده است. صدا ممکن است ولوم بالایی داشته باشد اما از نظر عمق و کیفیت بسیار بد است و صدا را با نویز پخش می‌کند.

در همین راستا، اپل گفته که ما متوجه این موضوع هستیم که تعداد کمی از کاربران با این مشکل مواجه شده‌اند. تیم ما با کارهایی مثل انتشار نرم‌افزارهای جدید روی حل این مشکل کار می‌کنند. به نظر می‌رسد که اپل گوشی‌های مشکل‌دار را به‌طور رایگان تعویض می‌کند. پیش از این هم گوشی‌های پیکسل ۲ گوگل با مشکلات عدیده‌ای همراه شده‌اند که کاربران را ناامید کرده‌اند. به نظر‌ می‌رسد شرکت‌های بزرگی هم‌چون اپل و گوگل طی عرضه‌ی گوشی‌های بسیار جذاب و هیجان‌انگیز از کیفیت محصولات خود غاقل شده‌اند و همین باعث شده تا نام این شرکت‌ها به تیتر داغ اخبار امروز تبدیل شوند.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar علی

    اینقدر نوت ۷ رو مسخره کرد که این بلا سرش اومد. حالا بکشه

  2. Avatar امیر اسدی

    جریان ۲۰۱۷ چیه که گوشی های ۳۰۰-۵۰۰ دلاری مثل اسب کار میکنن بدون سوسول بازی، ولی پرچمدار های هزار دلاری، اون هم مال شرکتهای بزرگ، سرتاسر مشکل دارن!؟

  3. Avatar Next is Now

    این آیفون ۱۰ عجب شاهکار خنده داری شده …

  4. Avatar بهنام

    به طرز عجیبی دارم حس میکنم که با تمام وجودداره تلاش میشه که آیفون ۱۰ رو توو بازار خراب کنن تا با این روش سامسونگ بتونه خوب بفروشه! بعضی از اخبار کذب و شایعه هستش

    1. Avatar elsa

      اصلا اینطور نیست چون من الان یه هفتس آیفون ایکس خریدم اسپیکرش مشکل داره سامسونگم دارم وبا اینکه اس فور هس کیفیت صداش خیلی بیش‌تر از اینه
      برای شرکت اپل واقعا افت داره که کیفیت شاهکارش از گلکسی اس فور هم کمتر
      گوووووش خراااااااش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه