اسکرین‌شات گرفتن از استوری‌های اینستاگرام به زودی با یک هشدار همراه می‌شود

۲۸ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
استوری اینستاگرام

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که یک پیغام را در بخش یادداشت‌های گوشی خود می‌نویسید، از آن اسکرین‌شات می‌گیرید و سپس آن را به صورت استوری در اینستاگرام می‌گذارید، مطمئنا از قابلیت بعدی این شبکه‌ی اجتماعی استقبال خواهید کرد. اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیتی است که به کمک آن، دیگر لازم نیست در استوری حتما عکس یا ویدیو بگذارید و می‌توانید فقط بنویسید.

پس از ورود به بخش استوری، می‌توانید بین حالت‌های مختلف پایین صفحه، مثل Boomerang یا Superzoom، گزینه‌ی جدیدی را هم به اسم Type ببینید.

بر و بچه‌های The Next Web این قابلیت را کشف کرده‌اند که یک ماهی است برای کاربران اینستاگرام ژاپن به صورت آزمایشی فعال شده.

پس از ورود به بخش استوری، می‌توانید بین حالت‌های مختلف پایین صفحه، مثل Boomerang یا Superzoom، گزینه‌ی جدیدی را هم به اسم Type ببینید. پس از انتخاب Type و نوشتن پیغام خود، می‌توانید فونت‌ها یا عکس‌های پس‌زمینه‌ی مختلفی را انتخاب کنید.

همین حالا هم می‌توانید برای خود یک صفحه‌ی خالی برای نوشتن در استوری‌های اینستاگرام بسازید. وارد استوری‌ها شوید، یک عکس بگیرید، گزینه‌ی مداد بالای صفحه را انتخاب کنید و روی صفحه انگشت خود را برای چند ثانیه نگه دارید. صفحه با توجه به رنگی که انتخاب کرده‌اید، خالی می‌شود تا روی آن بنویسید.

اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیت دیگری هم است. برخی از کاربران گفته‌اند زمانی که از استوری شخصی اسکرین‌شات گرفته‌اند، هشداری روی صفحه به آن‌ها گفته است: «بار بعدی که از یک استوری اسکرین‌شات بگیرید، شخصی که آن را پست کرده متوجه خواهد شد.»

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آرین

    این قابلیت برای من از حدود ۲هفته هست فعال شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه