اسکوئر: مجموعه‌ی Deus Ex کنار گذاشته نشده است

۸ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اوایل سال بود که شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس خبر از توقف ساخت شماره‌ی بعدی مجموعه‌ی Deus Ex داد. اسکوئر انیکس در آن زمان گفت که فروش پایین آخرین قسمت این مجموعه یعنی Deus Ex: Mankind Divided دلیل اصلی آن‌ها برای لغو ساخت شماره‌ی بعدی این بازی بوده است. با این حال، قرار نیست مجموعه‌ی Deus Ex به طور کلی کنار گذاشته شود.

مدیرعامل اسکوئر انیکس معتقد است در حال حاضر زمان مناسبی برای ساخت قسمت بعدی Deus Ex نیست.

مدیرعامل اسکوئر انیکس، «یوسکه ماتسودا»، گفته که نه تنها مجموعه‌ی Deus Ex کنار گذاشته نشده، بلکه به فکر ساخت قسمت بعدی آن هم هستند.

ماتسودا در مصاحبه‌ای به خبرگزاری GameIndustry گفته است: «ما هرگز نگفتیم که این مجموعه را کنار می‌گذاریم، ولی چنین شایعه‌ای پخش شده بود. استودیوی بازی‌سازی Eidos Montreal همیشه ساخت Deus Ex را برعهده داشته است. مشکل این جاست که ما بی‌نهایت منابع نداریم.»

مدیرعامل اسکوئر انیکس به این موضوع اشاره دارد که در حال حاضر زمان مناسبی برای ساخت قسمت بعدی Deus Ex نیست: «ما مجموعه‌های بزرگی را در اختیار داریم که روی آن‌ها کار می‌کنیم. بدون شک بهترین حالت این است که همزمان روی تمام آن‌ها کار کنیم، ولی در واقع برخی بازی‌ها باید صبر کنند تا نوبت‌شان برسد. به این دلیل فعلا Deus Ex نمی‌سازیم، چون مشغول کار روی بازی‌های دیگری هستیم.»

بازی Deus Ex: Mankind Divided توانست بازخورد بسیار خوبی از منتقدان و بازی‌کننده‌ها بگیرد و مثل دو قسمت قبلی خود، یک تجربه‌ی منحصر به فرد باشد. با این حال، فروش آن نتوانست انتظارات اسکوئر انیکس را برآورده کند و این شرکت حق دارد که فعلا ساخت ادامه‌ی آن را کنار بگذارد.

شایعات می‌گویند که استودیوی بازی‌سازی Eidos Montreal فعلا مشغول ساخت قسمت بعدی مجموعه‌ی توم ریدر به اسم Shadow of the Tomb Raider است و هم‌چنین روی یک بازی بر اساس «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) کار می‌کند.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه