اطلاعات بیشتری درباره تاریخ عرضه گلکسی نوت ۶ منتشر شد

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند ماه پیش اخباری به گوش رسید که شرکت سامسونگ در ماه جولای آماده عرضه گلکسی نوت ۶ است. گرچه ممکن است در برخی بازارها این گوشی واقعا در ماه جولای (بین تیر و مرداد) عرضه شود اما به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان در ایالات متحده آمریکا باید برای خرید این گوشی تا ماه آگوست (بین مرداد تا شهریور) صبر کنند.

البته این خبر خیلی هم تعجب‌برانگیز نیست چون گلکسی نوت ۵ هم سال گذشته در همین ماه عرضه شد.

براساس اخباری که ایوان بلاس منتشر کرده- فردی که عموما درباره تاریخ انتشار گوشی‌های هوشمند اخبار موثقی در اختیار دارد- عرضه گلکسی نوت ۶ در آمریکا برای هفته سوم ماه آگوست برنامه‌ریزی شده است (یعنی از تاریخ دوشنبه ۲۵ مرداد). در حال حاضر جزییاتی پیرامون قیمت این گوشی منتشر نشده اما حدس و گمان‌ها رقمی در حدود حداقل ۷۰۰ دلار را عنوان کرده‌اند.

براساس شایعاتی که تا به امروز به بیرون درز کرده این گوشی هوشمند جدید شرکت سامسونگ ضد آب خواهد بود. صفحه نمایش آن ۵.۸ اینچی با دقت QHD است و در آن از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۳ یا یک پردازنده اگزینوس ۸۸۹۰ استفاده خواهد شد. میزان RAM این گوشی ۶ گیگابایت، دوربین پشتی آن ۱۲ مگاپیکسل (مشابه سری گلکسی S7) و باتری آن ۴ هزار میلی‌آمپر‌ساعتی است. در این گوشی از درگاه USB Type-C استفاده شده و حافظه داخلی آن تا ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقا است.

ظاهرا ممکن است شرکت سامسونگ یک نسخه lite هم از این گوشی به بازار عرضه کند. احتمالا این گوشی صفحه نمایش ۵.۸ اینچی ۱۰۸۰p، تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت RAM داشته باشد. گفتنی است که هر دو این نسخه‌ها با قلم S Pen همراه خواهند بود.

منبع: PhoneArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar هیچ

    کاش همه شرکت ها بجای اینکه هر شیش ماه گوشی بدن بیرون و فقط الکی ۴تا عدد ببرن بالا هر سال یا هر دوسال گوشی بدن بیرون که هم یه استراحتی خودشون بکنن هم طی این دوره محصولشون قدیمی تر میشه و میتونن فناوری جدید هم اضافه کنن البته سامسونگ از نوت۴ به نوت۵ خیلی تغییر کرد و عالی شد حالا باید نوت۶ رو ببینیم چه میکنه

  2. Avatar sam

    هی پشت سر هم پرچم دار میده بیرون. الان تا میخوای اینو بخری ۲ ماه استفاده کنی s8 میاد. فقط فکر سود خودشونن مخصوصا همین سامسونگ. اگه به خاطر رقابت برند ها نبود هنوز هم همون پلاستیکشو مینداخت به مشتری.

    1. Avatar علی جوادی

      فعلا که برترین و موفق ترین برند جهان در همه ی صنعت هاست سامسونگ

      1. Avatar sam

        چون نصف بودجشو صرف تبلیغات میکنه مردمم که همه تحت تاثیر تبلیغاتن. سایپا و ایران خودرو هم خوب میفروشن! در عوض یه کمپانی مثل htc که فوق العاده محصولات با کیفیتی داره فقط داره چوب تبلیغات ضغیفشو میخوره.

      2. Avatar Ali S

        خب حالا کی گفته همه مجبورن هر چی سامسونگ ساخته بخرن؟
        من یه ساله اس۶ دارم خیلی عالیه

      3. Avatar علی جوادی

        هیچ کس این موضوع رو ندونسته و شما دوست عزیز کشف کردی!اگه تبلیغات موثر بود تمام شرکتها این کار رو انجام میدادن بیشتر از الانشون…دلیل من درآوردی یعنی همین
        با تشکر از نویسنده ی عزیز

  3. Avatar amin

    خسته کننده و یک نواخت
    بدون نو آوری آنچنانی
    ارتقایی که نیاز نیست

    1. Avatar بهزاد

      دیگه کلا بازار گوشی یکنواخت شده و هیچ نواوری دیده نمیشه. حالا تو اینده مجموعه ای موفق خواهد بود که بتونه یه نواوری جدید و انقلابی داشته باشه

    2. Avatar علی جوادی

      خیلی بهتر از ایفون و اچ تی سی و ال جی و سونیه
      بی رقیب مثل همیشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه