اطلاعات جدید از سرفیس فون لو رفت

۲۷ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرفیس فون

در چند وقت گذشته به یکباره حجم شایعات منتشر شده درباره گوشی سرفیس فون مایکروسافت زیادتر شده است؛ اما امروز یکسری اطلاعات جدیدتر از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده که شامل تصاویری از ظاهر آن می‌شود. البته این تصاویر مربوط به رندرهای گوشی جدید مایکروسافت می‌شوند.

اکثر گوشی‌های پرچم‌دار حال حاضر به دوربین دوتایی مجهز شده‌اند، اما این موضوع درباره گوشی پیکسل ۲ شرکت گوگل صادق نبود و به نظر می‌رسد که گوشی مایکروسافت هم دوربین دوتایی ندارد. با این حال گوشی سرفیس فون دو صفحه نمایش دارد.

گوشی سرفیس فون

تصاویری که به تازگی از این گوشی به بیرون درز کرده مربوط به پتنت‌های مایکروسافت می‌شود. در این تصاویر برخی از ویژگی‌های ظاهری سرفیس فون دیده می‌شود. یکی از اولین چیزهایی که با دیدن تصاویر متوجه آن می‌شوید، صفحه نمایش OLED‌ آن است. به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد همانند سامسونگ و اپل از این مدل صفحه نمایش در گوشی‌هایش استفاده کند.

هنوز نمی‌دانیم که مایکروسافت این گوشی را در چه زمانی معرفی و راهی بازار می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد که این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و نسخه اصلی ویندوز ۱۰ مجهز شده و می‌تواند نقش گوشی و تبلت را ایفا کند.

مایکروسافت سرفیس فون

 

منبع: thewincentral

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه