اطلاعات جدید از Red Dead Redemption 2 به بیرون درز کرد

۱۸ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
اسکرین‌شات Red Dead Redemtpion 2

بر و بچه‌های وب‌سایت Trusted Reviews می‌گویند که به مدارکی دست پیدا کرده‌اند که اطلاعات جامع و زیادی از قسمت دوم بازی Red Dead Redemption دارد. آن‌ها این مدارک را در مرداد ماه امسال دریافت کرده بودند و از صحت آن مطمئن نبودند، ولی تریلر دوم Red Dead Redemption 2 و چند اسکرین‌شات جدیدی که از بازی منتشر شده، کاملا شبیه به اطلاعات دریافتی آن‌ها بوده است.

اطلاعات منتشر شده، هم از بخش داستانی و مکانیک‌های آن می‌گوید و هم کمی درباره‌ی بخش چند نفره‌ی بازی صحبت می‌کند. با این حال، سایت Trusted Reviews می‌گوید آن‌ها دوست ندارند اطلاعات داستان بازی به بیرون درز کند و به همین دلیل، فقط از روند بازی می‌گویند.

 

بخش داستانی و مکانیک‌های بازی

درباره‌ی مکانیک‌های Red Dead Redemption 2 گفته شده است که بازی مثل قسمت اول مناطق بزرگ و مختلفی خواهد داشت و «آرمادیلو» (Armadillo) و «ریج‌وود» (Ridgewood) هم برخی از این مناطق هستند.

افراد زیادی در دنیای بازی و در شهرها زندگی می‌کنند. شهرها پر است از فروشگاه‌های مختلف، مثل مغازه‌هایی که آیتم‌های مختلف می‌فروشند، اسلحه‌سازی و حتی مغازه‌ای که تابوت درست می‌کند. می‌توانید در شهرها مثل بازی اول، وقت زیادی را به قمار کردن بپردازید که یکی از راه‌ها برای درآمدزایی (و صد البته از دست دادن سفت و سخت پول) است.

بخش داستانی بازی، مثل جی‌تی‌ای۴ برخی مواقع انتخاب‌هایی مقابل بازی‌کننده قرار می‌دهد.

بازارهایی در بازی وجود دارد که همان آیتم‌هایی که در شهرهای بزرگ پیدا می‌شود و آیتم‌های دیگری را با قیمت پایین‌تر می‌فروشند.

مردمی که در دنیای Red Dead Redemption 2 زندگی می‌کنند، با توجه به زمان روز کارهای مختلفی انجام می‌دهند.

اسکرین‌شات Red Dead Redemtpion 2

چرخ‌های معدن، چرخ‌های دستی و درشکه‌هایی که توسط اسب‌ها کشیده می‌شوند، وسایل نقلیه‌ی بازی هستند. انواع مختلفی از این وسیله‌های نقلیه در بازی قرار داده شده است و برخی از آن‌ها حتی زره دارند و به راحتی خراب نمی‌شوند. با این حال به نظر نمی‌رسد خبری از شخصی‌سازی باشد.

قطار هم راه دیگری برای سفر کردن در دنیای بزرگ بازی است. می‌توان در محیط داخل قطار حرکت کرد. برای مسافران و افراد داخل قطار دیالوگ‌های جالبی با توجه به موقعیت نوشته شده است و می‌توان رفتارهای خاصی از آن‌ها دید.

به غیر از مراحل اصلی، فعالیت‌های فرعی زیادی در بازی وجود خواهد داشت؛ فعالیت‌هایی مثل تمرین با اسب برای بالا بردن تراز اسب‌سواری و یا ماهی‌گیری در مناطق مختلف بازی. ماهی‌گیری در بازی ظاهرا یکی از فعالیت‌های پیچیده و عمیق است. می‌توان طعمه‌ها و قلاب‌های ماهی‌گیری مختلفی خریداری کرد.

می‌توان گیاهان، بقایای حیوانات و آیتم‌های دیگری را جمع‌آوری کرد. این آیتم‌ها برای ساخت و ساز در بازی استفاده می‌شوند.

اسکرین‌شات Red Dead Redemtpion 2

هم بخش تک نفره‌ی بازی و هم بخش چند نفره کاملا در دوربین اول شخص هم قابل بازی است. برای دوربین اول شخص انیمیشن‌های مجزایی طراحی شده است.

به غیر از مراحل اصلی، فعالیت‌های فرعی زیادی در بازی وجود خواهد داشت.

قابلیت Dead Eye دو بازی قبلی Red Dead هم در این قسمت وجود دارد. این قابلیت نه تنها در تیراندازی‌ها بلکه در ماهی‌گیری یا پیدا کردن موجودات دیگر هم به کار خواهد آمد.

اگر دشمنان را نکشید و فقط به آن‌ها صدمه بزنید یا اینکه اگر آن‌ها را از روی اسب بیاندازید، آن‌ها در ازای زنده ماندن حاضر هستند به شما اطلاعات بدهند.

بخش داستانی بازی، مثل جی‌تی‌ای۴ برخی مواقع انتخاب‌هایی مقابل بازی‌کننده قرار می‌دهد. این انتخاب می‌تواند دیالوگ‌هایی که می‌شنوید یا حتی روند برخی مراحل را تغییر دهد. با این حال، Red Dead Redemption 2 هنوز هم یک بازی خطی است.

 

بخش چند نفره و سیستم‌های آنلاین

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بخش چند نفره‌ی Red Dead Redemption 2 شامل بخش‌هایی مثل Battle Royale و Revive and Survive و Money Grab است.

هنوز نمی‌دانیم که آیا منظور راک‌استار از بخش Battle Royale حالتی مثل بازی «فورت‌نایت» یا Playerunknown’s Battlegrounds است، ولی غافلگیر هم نمی‌شویم اگر راک‌استار سراغ چنین حالتی رفته باشد.

در بخش Revive and Survive دو تیم در مقابل هم قرار می‌گیرند و سعی می‌کنند زنده بمانند. افراد می‌توانند در مدت زمان کوتاهی که دارند، هم‌تیمی‌های کشته شده‌ی خود را بلند کنند.

در بخش Money Grab یک کیسه‌ی پول در نقطه‌ای قرار داده می‌شود. افراد دو تیم که مقابل هم قرار گرفته‌اند، سعی می‌کنند این کیسه‌ی پول را بردارند و به پایگاه خود ببرند.

اسکرین‌شات Red Dead Redemtpion 2

درست مثل «جی‌تی‌ای آنلاین» و البته قسمت قبلی Red Dead می‌توان به صورت آزادانه در بخش آنلاین هم گشت و گذار کرد. این گشت و گذار از جی‌تی‌ای آنلاین عمیق‌تر خواهد بود. برای مثال مغازه‌دارها در روز ویترین مغازه خود را پر می‌کنند و در شب، همه چیز را دوباره سر جای خود می‌گذارند.

گشت و گذار بخش آنلاین بازی از جی‌تی‌ای آنلاین عمیق‌تر خواهد بود.

برای انجام کارهای مختلفی در بخش آنلاین، پاداش‌هایی در نظر گرفته شده است؛ کارهایی مثل شلیک با تیر و کمان به هدف از فاصله‌ی صد متری یا طی کردن مصافتی مشخص شده.

به جای آپارتمان‌های جی‌تی‌ای آنلاین با چادرهایی طرف هستیم که می‌توان آن‌ها را ارتقا داد. چادرها مثل ساختمان‌های جی‌تی‌ای مکان‌ها و ظاهر مختلفی دارند و می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

اسکرین‌شات Red Dead Redemtpion 2

چالش‌های مختلف مثل جست و جو برای طلا، ماهی‌گیری یا گاوچرانی هم در بخش آنلاین وجود خواهد داشت.

 

قرار است Red Dead Redemption 2 در روز ۲۶ اکتبر سال جاری میلادی روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar MOHAMMAD HM

    خیلی کم کارید

  2. Avatar البرز

    “طی کردن مصافتی مشخص شده”
    مسافت درسته 😉

  3. Avatar علیرضا

    کلا کم کار شدید در بخش بازی.. پادکست که بیرون نمیدید.. درصورتی که واقعا موضوع کم نیست. قبلا هم گفتم می تونید بازی کنید در پادکست. بازی های کامپیوتری هم که یه دنیا حرف دارن. پادکست بازی قبلی واسه ۱۷ روز پیشه خداییش! تاریخ بدید ما الکی هی نیام چک کنیم ببینیم هیچی نیست!

    اصلا من متوجه نمیشم چرا امیرحسین میرزایی اختصاصی روی بخش بازی تمام وقت کار نمی کنه و در بخش های دیگه هم نویسندگی می کنه در صورتی که دیگران کمکش نمی کنن..

    رسانه ای به این بزرگی، یک نویسنده باید داشته باشه بخش بازیش.. زیر پادکست های ماشین ۳ نفر هم کامنت نمی دن بعد زیر پادکست بازی ۳۰۰ تا کامنت میاد.. اینا برای مدیریت دیتا و فیدبک نیست واقعا؟؟

    ما نمی گیم کیفیت رو فدای کمیت کنید در تعداد پست های بازی! اما می تونید حداقل ۳-۴ تا امیرحسین میرزایی به تیم تون اضافه کنید که!

    قشنگ از دو بهمن سر کار گذاشتید ما رو با بخش بازی.

    ضمنا دسته بندی هاتون درست نیست.. بعضی وقتا خبر بازی در بخش سرگرمی اصلا نمیاد. میره جای دیگه

  4. Avatar امیر

    یکشو بازی نکردم. خیلی تعریف میشه از این بازی… اگه زنده بودم اینو بازی میکنم.

    پادکست؟! بگین هر ماه و تو یه تاریخ مشخص، ک ماهم منتظر نمونیم.

    دمت گرم.

  5. Avatar محمدرضا

    من برای این بازی ps4 میخرم … حرف نداشت شماره ۱ … با اینکه آخر بازی رو ۵۰۰بار بازی کردم شاید بتونم همه اون کسایی که روبروی جان مارستن بودن رو بکشم .. آخرم نشد که نشد .. لعنتی ..!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه