اطلاعات جدید از دوربین TL2 لایکا لو رفت

۱۹ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر می‌خواهید یک دوربین بدون آینه بخرید، حتما دوربین‌های سونی نظر شما را به سمت خودشان جلب می‌کنند. چرا که سونی در این مدت چند دوربین بدون آینه خوب راهی بازار کرده است. دوربین بدون آینه برای افرادی که به یک محصول جمع و جور و با کیفیت نیاز دارند گزینه مناسبی به حساب می‌آید. همین موضوع باعث شده که شرکت‌های دیگر هم به فکر ساخت دوربین‌های بدون آینه بی‌افتند. از جمله این شرکت‌ها می‌توانیم به لایکا اشاره کنیم. این شرکت در سری T دوربین‌های بدون آینه می‌سازد و حالا اطلاعات مدل جدید آن به بیرون درز کرده است. مدل جدید Leica TL2 نام دارد و تصاویر جدیدی هم از آن به بیرون درز کرده.

اولین چیزی که درباره این دوربین می‌توانیم بگوییم ظاهر آن است. ظاهر دوربین جدید به مدل TL که در سال ۲۰۱۶ راهی بازار شده بود شبیه است. اگر از طراحی مدل قبلی راضی بودند قطعا دوربین جدید هم نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند.

شرکت لایکا برای دوربین جدید خودش از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی APS-C استفاده کرده است. همچنین رابط کاربری این دوربین بسیار شخصی‌سازی شده تا کاربران گزینه‌ای بیشتری برای کار با TL2 در اختیار داشته باشند. البته دوربین جدید لایکا همچنان نمایاب الکترونیکی ندارد و حداکثر ISO آن هم به ۵۰ هزار می‌رسد. این دوربین بدون آینه می‌تواند فیلم‌های ۴K هم ضبط کند و انتظار می‌رود که قیمت آن نزدیک به ۲۰۰۰ دلار باشد.

به احتمال زیاد این دوربین تا چند روز دیگر رسما معرفی خواهد شد.

منبع: leicarumors
telegram_ad2_1

 

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه