اطلاعات جدید از فصل سوم بازی The Walking Dead منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در جریان برگزاری نمایشگاه «کامیک-کان» (Comic-Con) استودیوی بازی‌سازی Telltale اطلاعات بیشتری از فصل سوم بازی The walking Dead منتشر کرد. البته این استودیو زیاد درباره‌ی روند داستانی بازی صحبت نکرد و گفت که گیمرها در پاییز امسال می‌توانند این عنوان را تجربه کنند.

در فصل سوم بازی The Walking Dead بیش از پیش با شخصیت کلمنتاین و سرگذشت او آشنا می‌شوید.

فصل سوم بازی The Walking Dead دنباله‌ی داستان دو فصل قبل خواهد بود. البته گیمرها در این فصل از زاویه‌ای جدید دنیای این بازی را مشاهده خواهند کرد. اگر فصل دوم را تجربه کرده باشید، حتما با شخصیت «ربکا» (Rebecca) آشنایی دارید. زن سیاه پوستی که باردار بود. فرزند او در فصل سوم حضور دارد. همچنین مشخص شده که در این فصل اطلاعات بیشتری از سرگذشت «کلمنتاین»‌ (Clementine) منتشر خواهد شد و گیمرها بیشتر با اتفاقاتی که قبلا برای او افتاده آشنا می‌شوند.

فصل سوم این بازی ماه گذشته در نمایشگاه E3 2016 معرفی شد و مشخص شد که شخصیت جدیدی با نام «خاویر» (Javier) در بازی حضور دارد. گیمرها می‌توانند در کنار کلمنتاین، کنترل این شخصیت را هم به‌دست بگیرند.

در کنار منتشر شدن اطلاعات جدید درباره‌ی این بازی، چند تصویر جدید هم از این عنوان منتشر شده که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

1_The-Walking-Dead-Season-3-Poster-Game

منبع: VG247

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar علی

    هیچ خبری از شخصیت LEE در این فصل شده یا حظورش؟

  2. Avatar برسام

    پس این بازی فعلی که قسمت سومش اومده چیه؟ The Walking Dead Michonne

    1. Avatar Danial

      تفاوت دارند و بازی که هنوز فصل ۳ منتشر نشده براش بسیار زیباتر است

  3. Avatar Amin

    بازی بسیار قشنگی هست.مخصوصا برای کسانی که سریالشو دیده باشند.و اینکه انتخابهای گیمر روی روند بازی تاثیر دارد.فقط امیدوارم سناریوش خوب باشه که گیمر ها رو مجذوب خودش کنه.با تشکر از دیجی کالا مگ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه