اطلاعات جدید از نینتندو سویچ لو رفت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت نینتندو تا این لحظه تنها کنسول «سویچ» (Switch) را نشان داده و چیزی از مشخصات سخت افزاری و بازی‌های زمان عرضه‌ی آن نگفته است. این موضوع باعث شده که شایعات مختلفی درباره‌ی میزان باتری، نوع پردازنده، مقدار رم، اندازه صفحه نمایش و سایر موارد منتشر شود.

حالا اطلاعات جدیدی از این کنسول بازی به بیرون درز کرده‌اند. در این اطلاعات گفته شده که باتری این کنسول بازی ۳ ساعت دوام می‌آورد. همچنین گفته شده که کنسول بازی نینیتندو به USB Type-C مجهز شده که سرعت شارژ باتری را افزایش می‌دهد.

این کنسول بازی ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و روی کنترلر آن دکمه‌ی Share قرار گرفته که باعث می‌شود کاربران بتوانند از بازی خودشان عکس و فیلم بگیرند. همچنین مشخص شده که می‌توان میزان حافظه‌ی داخلی این کنسول را به وسیله‌ی کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا داد.

حتی درباره‌ی بازی‌های عرضه شده برای این کنسول هم خبرهای مختلفی منتشر شده است. به نظر می‌رسد که دو بازی Mass Effect Andromeda و Red Dead Redemption 2 فعلا برای این کنسول عرضه نمی‌شوند. حالا باید منتظر اطلاعات رسمی از طرف نینتندو باشیم. به احتمال زیاد تا چند وقت دیگر قطعا با مشخصات نهایی این کنسول رو‌به‌رو خواهیم شد.

منبع: nintendo-insider

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar رضا

    هرچی فکرمی کنم می بینم دلیلی واسه خریدن این کنسول ندارم. فعلا که یه زلدا، که اونم با این که اصلا حال نمی کنم تو گیم‌نت می تونم بازی کنم. به جای این می تون این Xbox One بگیرم که از بس تو کف فروزا می دم که حد نداره. polyphony با اون تاخیر اعمال کرد قشنگ یه تیر خلاص زد به رویاهام.
    از کجا به کجا رسیدم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه