اطلاعات جدید از گوشی اکسپریا XZ پرمیوم لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی قصد دارد در نمایشگاه MWC 2017 از گوشی‌های جدیدی رونمایی کند. گفته شده که یکی از این گوشی‌ها جایگزینی برای Z5 Premium به حساب می‌آید که سال گذشته راهی بازار شده بود. شایعات می‌گویند که این گوشی به شکلی ساخته شده که بتواند مضامین واقعیت مجازی را به راحتی اجرا کند.

امروز تصویری به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد گوشی جدید شرکت سونی که به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC معرفی می‌شود، اکسپریا XZ پرمیوم نام دارد. این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۴K مجهز شده و می‌تواند تمام مضامین را با این کیفیت نشان دهد.

Sony-Xperia-XZ-Premium

در شایعات گفته شده که این گوشی از جدیدترین سنسور دوربین سونی بهره می‌برد که می‌تواند با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه فیلم آهسته ضبط کند. این سنسور می‌تواند فیلم‌های ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه هم ثبت کند. گوشی جدید سونی به پورت USB Type-C مجهز شده و ظاهری شبیه به مدل‌های قبلی اکسپریا دارد. البته در تصاویر جدیدی که از این گوشی به بیرون درز کرده شاهد لبه‌های بسیار زیاد در بالا و پایین این محصول هستیم.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید. کنفرانس سونی در نمایشگاه MWC فردا برگزار می‌شود.

Sony-Sony-G3121-Xperia-XA-2017 Sony-Xperia-2017-phones-leak-768x570 Sony-Xperia-XZ-Premium

منبع: xperiablog

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. javady

    اگه ویندوزی بود میخریدم ولی حیف.

  2. حمید

    به نظرم سونی واقعا داره به یه طراحی زیبا به همراه سخت افزار و تجهیزات سطح بالا دست پیدا می کنه!! درسته که طراحی کاملا سلیقه ای هست اما ظاهر G6 و S8 هیچ کدوم نتونستن منو هیجان زده کنن! ولی سونی… مخصوصاً اون عکس آخری واقعا شاهکاره!
    با فرض اینکه اطلاعات درز شده درست باشن (که معمولا هم درستن) میشه گفت که امثال سونی واقعا می خواد بترکونه و خودی نشون بده!
    من خودم تقریباً ۳ سالی میشه که گوشی عوض نکردم و منتظر بودم که یه گوشی خوب و واقعا هیجان انگیز معرفی بشه که واقعا خبری نبود تا اینکه اینارو دیدم!
    امیدوارم که سونی موفق بشه از همون لنز و سنسوری که خودش داره به سامسونگ و شرکت های دیگه میده به نحو احسنت استفاده کنه و ما امسال واقعا شاهد یه گوشی خوب با دوربین خیلی قوی باشیم!
    با آرزوی موفقیت برای همه شما

  3. Next is Now

    یکی به سونی یاد بده چطوری لبه های وحشتناک و مضحک صفحه نمایشش رو از بین که نه لااقل کم بکنه

    1. new

      سلام شمااز طراحی فقط یه صفحه نمایش کامل رایادگرفتین یه کم فکرکن اگه اونها نباشن موقع بازی وتماشای فیلم میخوای چکارکنی یکم به ظاهر دسته های بازی نگاه کن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه