افتتاح اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هتل گیمرها

هفته‌ی گذشته اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام، پایتخت کشور هلند، افتتاح شد.

“من می‌خواستم مکانی بسازم که مسافران و گیمرها حس خوب و راحتی در آنجا داشته باشند، مثلا احساس کنند در خانه‌ی دوست‌شان هستند.”

این هتل که «هتل آرکاد» (The Arcade Hotel) نام دارد، در نقطه‌ای به دور از مکان‌های توریستی و شلوغ آمستردام، در منطقه‌ی De Pijp واقع شده است. هدف تاسیس هتل آرکاد این است که از گیمرها پس از ماجراجویی در شهر پرهیاهوی آمستردام برای استراحت به این هتل بروند.

درون تمام اتاق‌ها کنسول‌ها و بازی‌های قدیمی گذاشته شده، بدون اینکه هزینه‌ی اضافه‌ای از مشتری گرفته شود. همچنین در لابی کنسول‌هایی دستی وجود دارد که گیمرها می‌توانند با آنها بازی چند نفره انجام دهند. علاوه بر این، در لابی کنسول‌های بازی اشتراکی هم وجود دارد. یک کتابخانه‌ی کتاب‌های مصور کامیک‌بوک هم دوست‌داران داستان‌های کلاسیک DC و Dark Horse و دیگر خواندنی‌ها را سرگرم می‌کند.

«دنیل سالمانوویچ» (Daniel Salmanovich)، صاحب این هتل، می‌گوید او این هتل را به مکانی خاصی برای دوست‌داران بازی‌ تغییر شکل داده است. “من می‌خواستم مکانی بسازم که مسافران و گیمرها حس خوب و راحتی در آنجا داشته باشند، مثلا احساس کنند در خانه‌ی دوست‌شان هستند.” مسوولان هتل آرکاد می‌خواهند در چند سال آینده یک اتاق مخصوص بازی در هتل بسازند. همچنین در نظر دارند تعداد اتاق‌های آن را از ۳۶ به ۴۵ افزایش دهند.

اگر می‌خواهید بیشتر درباره‌ی هتل آرکاد بدانید، می‌توانید به وب‌سایت آن سر بزنید.

arcade_hotel_1 arcade_hotel_2 arcade_hotel_4 arcade_hotel_5

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    خدا قسمت همه دوستان کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه