افتتاح بزرگ‌ترین مرکز خدمات پس از فروش هوآوی

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه
افتتاح مرکز خدمات پس از فروش هوآوی

روز گذشته در مراسمی که در بازار موبایل ایران با حضور «تریستان تانگ» (Tristan Tang) مدیر سرویس خدمات پس از فروش هوآوی، «لینک لین» (Link Lin) مدیر سرویس منطقه، «ری یائو» (Ray Yao) مدیرکل دفتر ایران، حمید شاهرخ‌نیا مدیر سرویس ایران، رامین سلطانی مدیرعامل شرکت حامی و جمعی از خبرنگاران حوزه‌ی تکنولوژی برگزار شد، بزرگ‌ترین مرکز خدمات پس از فروش هوآوی رسما آغاز به کار کرد.

تریستان تانگ در نشست خبری ابتدای مراسم اعلام کرد که ارتقای خدمات پس از فروش برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان و عمل به تعهدات کلیدی‌ترین سیاست هوآوی برای حفظ رشد و پیشرفت خواهد بود و افتتاح این مرکز خدمات پس از فروش هم در راستای عمل به همین تعهدات صورت گرفته است. در ادامه حمید شاهرخ‌نیا ضمن تاکید مجدد بر تلاش هوآوی برای عمل به تعهدات اعلام کرد هوآوی قصد دارد سبک جدیدی از خدمات پس از فروش را در بازار ایران دایر کند. در این راستا گارانتی و خدمات پس از فروش هوآوی در ایران مستقیما به خود شرکت هوآوی مربوط خواهد بود.

۰۳ - افتتاح مرکز خدمات پس از فروش هوآوی

آقای شاهرخ‌نیا افزود البته به دلیل شرایط خاص بازار ایران از جمله تحریم‌ها برای ارائه‌ی خدمات نیاز به همکاری با یک شرکت ثالث وجود داشت که پس از تحقیقات فراوان شرکت حامی برای این منظور انتخاب شد. بدین ترتیب ازاین‌پس شرکت حامی عهده‌دار انجام تعهدات هوآوی در ایران خواهد بود و هیچ شرکت دیگری مسئول گارانتی محصولات هوآوی نیست. آقای شاهرخ‌نیا در رابطه با دلیل انتخاب شرکت حامی به‌عنوان نماینده‌ی هوآوی برای ارائه خدمات پس از فروش، علاوه بر قدرت فنی، اعتبار و گستره‌ی وسیع پوشش در کشور به این نکته اشاره کردند که شرکت حامی شرکت مستقلی است و به‌هیچ‌وجه وارد مقوله‌ی فروش محصولات نمی‌شود.

بر طبق گفته‌های آقای شاهرخ‌نیا تمام محصولاتی که طبق شرایط قانونی و بر طبق پالیسی‌های هوآوی به بازار ایران وارد شده باشند شامل گارانتی و خدمات پس از فروش رسمی هوآوی خواهند بود. ایشان تاکید کردند که استیکرها و کارت‌هایی که برای توضیح شرایط گارانتی در داخل بسته‌ی محصولات قرار دارد به معنی تایید گارانتی محصول نیست و کاربران حتما باید از یکی از سه روش ارسال IMEI از طریق پیامک، ارتباط تلفنی با مرکز تماس یا مراجعه به سایت برای اطمینان از گارانتی دستگاه استفاده کنند.

در ادامه آقای تانگ در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد سیاست‌های آینده‌ی هوآوی برای بالاتر بردن سهم بازار اعلام کرد که در سال گذشته تمرکز هوآوی بیشتر روی گوشی‌های میان‌رده بوده است ولی از امسال این تمرکز به بخش گوشی‌های رده‌بالا انتقال خواهد یافت. تانگ افزود بااین‌وجود اصلی‌ترین استراتژی هوآوی برای ارتقای موقعیت در بازار توجه ویژه به خدمات پس از فروش و اطمینان از رضایت کامل مشتریان است.

۰۵ - افتتاح مرکز خدمات پس از فروش هوآوی

در همین راستا آقای شاهرخ‌نیا از تعلق گرفتن دو سرویس خدمات پس از فروش ویژه به پرچم‌دار جدید هوآوی یعنی Huawei P9 خبر داد. بر طبقه گفته‌ی ایشان اگر خریداران Huawei P9 تاییدیه گارانتی خود را در مدت‌زمان مقرر از طریق روش‌هایی که گفته شد بگیرند علاوه بر ۱۸ ماه گارانتی معمول محصولات هوآوی ۳ ماه گارانتی بیشتر هم به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. همچنین دارندگان هوآوی P9 در صورت نیاز برای ارسال گوشی به مراکز خدمات پس از فروش در مدت‌زمان گارانتی می‌توانند از سرویس خدمات درب منزل استفاده کنند؛ در این سرویس پس از اعلام IMEI گوشی به مرکز تماس هوآوی، پیک دستگاه معیوب را همان روز درب منزل در بسته‌بندی مخصوصی که دارای شماره‌ی پیگیری است دریافت می‌کند، تعمیرات و خدمات لازم حداکثر ظرف ۳ روز انجام می‌شود و گوشی در همان بسته مجددا درب منزل به مشتری تحویل خواهد شد.

در نهایت پس از برگزاری نشست خبری بزرگ‌ترین مرکز خدمات پس از فروش هوآوی واقع در طبقه‌ی دوم بازار موبایل ایران به دست آقای تانگ افتتاح شد و خبرنگاران و حاضرین به بازدید از آن مشغول شدند. تصاویر کامل این مراسم را می‌توانید در گالری زیر مشاهده کنید.

۰۶ - افتتاح مرکز خدمات پس از فروش هوآوی
۰۵ - افتتاح مرکز خدمات پس از فروش هوآوی
۰۴ - افتتاح مرکز خدمات پس از فروش هوآوی
۰۳ - افتتاح مرکز خدمات پس از فروش هوآوی
۰۲ - افتتاح مرکز خدمات پس از فروش هوآوی
۰۱ - افتتاح مرکز خدمات پس از فروش هوآوی
۰۸ - افتتاح مرکز خدمات پس از فروش هوآوی
۰۷ - افتتاح مرکز خدمات پس از فروش هوآوی

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سعید

    سلام
    آدرس خدمات کجا هست؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه