با الگوریتم جدید گوگل واترمارک روی عکس‌ها را آسان‌تر حذف کنید

۲۲ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوگل

حتما برای‌تان پیش آمده که عکس موردنظرتان را در اینترنت پیدا کرده اما بعد از دیدن واترمارک (علامت و نشانه روی عکس) مجبور شدید که یا واترمارک را با نرم‌افزار فتوشاپ پاک کرده و یا دوباره به جستجو در اینترنت ادامه دهید تا عکس بدون واترمارک را پیدا کنید. ازبین بردن و محو واترمارک در نرم‌افزار فتوشاپ کاری زمان‌بر است و اگر قبلا با این نرم‌افزار کار نکرده باشید، به راحتی نمی توانید واترمارک را از روی عکس پاک کنید و به عکس اصلی لطمه می زنید.

شما چه فکری می‌کنید؟ راه حل بهتری برای پاک کردن واترمارک روی عکس‌ها می توان پیدا کرد یا نه؟
براساس اطلاعات منتشر شده گوگل از الگوریتمی استفاده می‌کند که می‌تواند واترمارک روی تصاویر را حذف کند. گفته شده که گوگل پس از بررسی تعدادی از تصاویر یک سایت و مشخص کردن مکان واترمارک روی هر تصویر، الگوی واترمارک آن سایت را شناسایی کرده و بعد از انجام محاسبات ریاضی در مدت زمان خیلی کوتاه می‌تواند بدون آسیب به تصویر اصلی، واترمارک آن را حذف کند. براساس اطلاعات منتشر شده الگوریتم جدید شرکت گوگل نمی‌تواند با تغییر در الگوی واترمارک و تصاویر، الگوی جدید را شناسایی کند.

 

واترمارک

نظر شما در این‌باره چیست؟ از الگوریتم جدید گوگل برای حذف واترمارک استفاده خواهید کرد یا اینکه همان روش قبلی یعنی استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ را برای حذف واترمارک ترجیح می‌دهید؟

منبع:ubergizmo

.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar slang man

    سلام خدمت نویسندگان زحمتکش سایت.لطفا به سوالم پاسخ دهید:
    چگونه میتوان به این الگوریتم گوگل دست پیدا کرد و از آن استفاده کرد؟

  2. Avatar محمد

    بسی خفن است o_O

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه