ال‌جی در سال ۲۰۱۸ هم تلویزیون‌های اولد جدید معرفی می‌کند

۱۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تلویزیون ال‌جی

شرکت ال‌جی به شکل رسمی محصولات خط تولید OLED خود در سال ۲۰۱۸ را معرفی کرده و بررسی این محصولات نشان ‌می‌دهد این محصولات که کیفیت بالایی داشتند کمی هم پیشرفته‌تر شده‌اند.

چندین سال پیش بود که شرکت ال‌جی وارد حوزه ساخت تلویزیون‌های اولد شد و این محصولات سال گذشته به موفقیت خیره‌کننده‌ای دست یافتند. ظاهرا قرار است شاهد معرفی تلویزیون‌های اولد ال‌جی با میزانی پیشرفت در سال ۲۰۱۸ باشیم.

اما خط تولید تلویزیون‌های اولد ال‌جی شامل چهار سری کلی است: محصولات رده‌بالای W8، محصولات E8، محصولات C8 و محصولات از نظر اقتصادی به‌صرفه B8. سری W8 که به سری Signature هم معروف است در عمل بهترین و باکیفیت‌ترین تلویزیون‌هایی است که ال‌جی می‌‎سازد. ال‌جی استایل مخصوص تلویزیون‌های W8 اولد سال ۲۰۱۸ را Wallpaper نام‌گذاری کرده. اندازه این تلویزیون‌ها ۷۷ و ۶۵ اینچ خواهد بود. اندازه‌هایی که باعث می‌شود حضور آن‌ها روی دیوار هر خانه‌ای جلوه بصری ویژه ایجاد کند.

همه این تلویزیون‌ها از سیستم صوتی Dolby Atoms استفاده می‌کنند. مدل‌های رده‌بالایی مثل W8 و E8 از سیستم صوتی ۶۰ وات، کانال ۴.۲ و باقی ۴۰ وات و کانال‌های ۲.۲ خواهند داشت.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که در مدل‌های W8، E8 و C8 از تراشه LG A9 استفاده شده؛ یک پردازنده تصویر (پردازنده سیگنال دیجیتال) که مسئول فیلتر کردن نویزها، تصحیح رنگ و وضوح خواهد بود.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه