ال‌جی و بنگ اند اولافسن با همکاری هم تلویزیون ساختند

۱۴ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت‌های ال‌جی و بنگ اند اولافسن از تلویزیون جدید اولد با نام Beovision Eclipse رونمایی کرد. این اولین تلویزیونی است که با همکاری این دو شرکت که سال پیش اعلام شد، تولید شده است. BeoVision تلویزیونی ۴K است که یک سیستم موزیک ۴۵۰ واتی به همراه یک ساندبار ۳ کاناله، رادیوی اینترنتی و قابلیت استریم موزیک دارد. گفته شده که این تلویزیون دامنه پویای بالایی دارد؛ موضوعی که چندان عجیب نیست چون از پنل‌های اولد ال‌جی جز این هم انتظاری نداریم.

این تلویزیون یک استند دارای موتور هم دارد که می‌تواند تلویزیون را بدون صدا و با فشردن یک دکمه دور اتاق حرکت داد.

تلویزیون جدید Eclipse قابلیت‌های تطبیق‌پذیری بسیار خوبی دارد و همین قابلیت‌ها هم مزیت اصلی آن برای فروش بهتر است. این مدل به سیستم عامل LG WebOS 3.5 مجهز است؛ سیستم عاملی که قابلیت دسترسی و شخصی‌سازی سرویس‌هایی مانند نت‌فلیکس و یوتیوب را ایجاد می‌کند. در عین حال این مدل دارای قابلیت‌هایی است که پشتیبانی از اسپاتیفای، کروم‌کست و استریم بلوتوثی را تسهیل می‌کند.

این تلویزیون دارای اسپیکری است که به شکل فیزیکی قابل شخصی‌سازی است و می‌تواند از جنس آلومینیوم یا پارچه‌های رنگی مختلف باشد. در عین حال می‌توان این اسپیکر را با افزودن بلندگوهای BeoLab بنگ اند اولافسن به یک سیستم صوتی سراندینگ تبدیل کرد.

تلویزیون BeoVision Eclipse با اندازه‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی به بازار می‌آیند و به ترتیب قیمت‌هایی معادل ۱۰۹۹۰ دلار و ۱۵۹۹۰ دلار خواهند داشت. این مدل در ماه میلادی سپتامبر(اوایل شهریور تا اوایل مهر) به بازار عرضه می‌شود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر اسدی

    قیمت تلویزیونش از اسپیکر های beolab کمتر در میاد!.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه