آیا ال‌جی چهار ساعت هوشمند جدید می‌سازد؟

۹ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی می‌خواهد چهار عدد ساعت هوشمند جدید بسازد. این شرکت به‌تازگی چهار نام تجاری جدید ثبت کرده که به‌احتمال زیاد مربوط به این ساعت‌ها می‌شوند. شرکت ال‌جی روز گذشته چهار اسم Watch Style، Watch Pro، Watch Force و Watch Sole را ثبت کرده است. اسم‌هایی که کاملا شبیه به محصولات قبلی این شرکت هستند. ال‌جی در توضیحات نام‌های جدید گفته که این اسم‌ها به ساعت هوشمند و چیزهایی که دور دست کاربران قرار می‌گیرند، ارتباط دارند.

البته شرکت ال‌جی یک نام دیگر به اسم Watch Pay هم ثبت کرده که به‌احتمال زیاد مربوط به سیستم پرداخت‌ موبایلی این شرکت می‌شود. در حال حاضر پرداخت‌های موبایل بسیار مورد توجه شرکت‌‌های مختلف قرار گرفته‌اند و سامسونگ و اپل هم چنین سیستم‌هایی دارند.

به احتمال زیاد سیستم پرداخت موبایلی ال‌جی برای اولین‌بار روی LG G6 قرار می‌گیرد و بعد از آن شاید روی ساعت‌های هوشمند این شرکت هم دیده شود.

شرکت ال‌جی چند وقتی است که گجت پوشیدنی نساخته و آخرین محصولات این شرکت LG Urbane و LG Urbane 2nd Edition نام دارند.

به احتمال زیاد تا چند وقت دیگر کلی خبر از ساعت‌های هوشمند این شرکت به بیرون درز می‌کنند و با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

منبع: gsminfo

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar reza sadr

    باسلام ایول به الجی الانم که کامنت میزارم ازگوشی فعلیم LG G5 هست و فوق العاده راضیم قبلشم LG G3. داشتم هنوزم دارمش دل کندن ازش سخته برام و مخصوصا وقتی که قراره اندروید نوقالا براش بیاد واقعا الجی برند فوق العاده یه منم طرف دارشم چون همیشه مشتری پرپا قرصشم و منتظر گوشی بعدی. LG G6. الجی واقعا تا امروز نشون داده نتها برندیه که ریسک پذیره و تموم ابداع هاش از خودش و بدون کپیه ایول به الجی ببخشید طولانی شد موفق باشید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه