ال‌جی از گوشی‌های X Power و X Style رونمایی کرد

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

دیروز روز پرکاری برای بازار موبایل بود؛ چند گوشی جدید به این بازار معرفی شدند که از جمله‌ی آن‌ها دو دستگاه از گوشی‌های خانواده‌ی X ال‌جی بودند. گوشی‌های هوشمند ال‌جی X Power و X Style دیروز خیلی بی‌سروصدا در اوکراین رونمایی شدند.

ال‌جی X Power

این گوشی به این خاطر با نام Power (به‌معنای قدرت) معرفی شده که مجهز به باتری چشم‌گیر ۴۱۰۰ میلی‌آمپری است. با این باتری می توانید مدت‌زمان زیادی میان دو بار شارژ از گوشی استفاده کنید. X Power با نمایشگر ۵.۳ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰p عرضه شده است. این گوشی از تراشه‌ی مدیا تک MT6735 و ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. حافظه‌ی داخلی آن هم ۱۶ گیگابایت است که قابلیت ارتقا با کارت حافظه‌ی میکرو SD را دارد.

این گوشی دارای دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی است. وقتی ال‌جی X Power در اوکراین عرضه شود، قیمت آن ۲۰۰ دلار خواهد بود.

ال‌جی X Style

این گوشی نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p دارد و از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۱۰ بهره می‌برد. در این گوشی اندازه‌ی رم نسبت به Power کم‌تر و ۱.۵ گیگابایتی است اما از حافظه‌ی داخلی با همان اندازه یعنی ۱۶ گیگابایت بهره می‌برد و باتری آن ۲۱۰۰ میلی‌آمپری است.

الی‌جی X Style با دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی ماه آینده وارد بازار می‌شود. قیمت این گوشی هم ۱۸۰ دلار است.

درمورد ظاهر این دو گوشی هم می‌توانید با نگاهی به جدیدترین عکس‌ها در همین صفحه خودتان قضاوت کنید.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar بهمن

    ال‌جی X Power بهترین گوشی دنیا از نظر عمر باطری
    تست شده توسط phonearena

  2. Avatar مجتبی

    دیگه کلا قرار نیست دکمه های صدا پشت گوشی قرار بگیرن ؟؟؟
    دیگه چنین گوشی ای از ال جی نخواهیم دید ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه