ال‌جی یک تلویزیون منعطف ۶۵ اینچی ساخته است

۲۰ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ال‌جی اولد

شرکت ال‌جی از اولین کمپانی‌هایی بود که یک صفحه نمایش OLED منعطف ساخت. این شرکت چند سال پیش از یک صفحه نمایش OLED رونمایی کرده بود که مثل روزنامه می‌توانستید آن را بپیچانید. صفحه نمایشی که ال‌جی معرفی کرده بود اندازه‌ای ۱۸ اینچی داشت. به نظر می‌رسد که ال‌جی چند سال اخیر را صرف بزرگ گردن سایز صفحه نمایش منعطف خود کرده است.

قرار است در نمایشگاه CES 2018 نمونه‌ی اولیه ۶۵ اینچی تلویزیون منعطف ال‌جی را ببینیم.

ال‌جی خبر داده است که می‌خواهد یک تلویزیون منعطف ۶۵ اینچی را به نمایشگاه CES 2018 بیاورد. این تلویزیون منعطف از تکنولوژی OLED استفاده می‌کند و می‌تواند محتوای ۴K و HDR را هم نمایش دهد.

ال‌جی منعطف اولد

اینکه بتوان یک تلویزیون را پیچاند، بدون شک در حمل و هم‌چنین قرار دادن آن در خانه، کمک می‌کند. با این حال تصور می‌کنیم چنین ایده‌ای هنوز هم در حد و اندازه‌ی نمونه‌های اولیه باقی خواهد ماند.

اطلاعات بیشتری از این تلویزیون از سوی ال‌جی منتشر نشده است، ولی قرار است در نمایشگاه CES 2018 نمونه‌ی اولیه ۶۵ اینچی تلویزیون منعطف ال‌جی را ببینیم.

این صفحه نمایش بزرگ شاید نمایانگر آینده‌ی تلویزیون‌ها باشد و امیدواریم که به جای بالاتر بردن رزولوشن تلویزیون‌ها به ۸K و ۱۶K، سازنده‌های تلویزیون سراغ چنین پیشرفت‌هایی بروند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه