سه گوشی ال‌جی Q7، Q7 پلاس و Q7 آلفا معرفی شدند

۲ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
ال‌جی Q7

پس از مدت‌ها انتظار، ال‌جی مدل‌های جدید تلفن هوشمند سری کیو را معرفی کرد. ال‌جی Q7 جدیدترین مدل از سری گوشی‌های میان‌رده‌ی این شرکت کره‌ای است که به خاطر کارایی مناسب و قیمت منطقی طرفداران زیادی دارد. اما Q7 تنها نیست. ال‌جی دو مدل دیگر از این سری، یعنی Q7 پلاس و Q7 آلفا را هم هم‌زمان با این گوشی معرفی کرد. این سه گوشی هوشمند از ماه آینده در فروشگاه‌های منتخب ال‌جی در قاره‌ی اروپا و پس از آن در امریکا و آسیا عرضه خواهد.

شرکت کره‌ای ال‌جی گوشی میان‌رده‌ی جدیدش را با سه کانفیگ متفاوت به بازار می‌فرستد. به گفته‌ی ال‌جی تفاوت مدل‌های Q7، Q7 پلاس و Q7 آلفا در مقدار حافظه، کیفیت دوربین و تنوع رنگ‌بندی آن‌هاست.

حالا پس از موفقیت مدل Q6، فرزند جوان‌تر این خانواده با دوربین مدرن‌تر و به خدمت گرفتن هوش مصنوعی ارائه می‌شود. برای صدای این گوشی از بلندگوهای مجهز به سیستم Hi-Fi استفاده شده و کسب رتبه‌ی IP68 خبر از یک گوشی مقاوم می‌دهد. طراحان Q7 سنسور تشخیص اثر انگشت کاربر را هم به پشت دستگاه منتقل کرده‌اند. هر سه مدل جدید سری کیو به یک صفحه نمایشگر ۵.۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده‌اند. این صفحه نمایش با دقت تصویر ۲۱۶۰×۱۰۸۰ پیکسل در گروه نمایشگرهای فول‌اچ‌دی پلاس جای می‌گیرد.

تفاوت اصلی بین این سه مدل جدید از خانواده‌ی ال‌جی Q7 مقدار حافظه و کیفیت دوربین به کار رفته در آن‌هاست. گذشته از آن هر سه مدل در دو نسخه‌ی تفکیک شده بر اساس سرعت پردازنده ارائه می‌شوند. اولی پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز و دیگری یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز است.

عضو استاندارد گروه ال‌جی Q7 با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابات حافظه‌ی داخلی به بازار خواهد آمد. کاربر این گوشی می‌تواند با افزودن کارت حافظه، میزان آن را تا ۲ ترابایت افزایش دهد. دوربین اصلی این گوشی به یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده و برای دوست‌داران عکس‌های سلفی در جلوی این موبایل یک دوربین با حسگر ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.
مدل دیگر Q7 پلاس است که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به بازار خواهد آمد. دوربین این گوشی با کیفیتی بهتر نسبت به دوربین به کار رفته در Q7 استاندارد ارائه شده و از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی این مدل هم مانند مدل استاندارد به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده.
اما عضو سوم این خانواده یعنی Q7 آلفا ساده‌ترین عضو آن هم به شمار می‌رود. مشخصات میزان حافظه‌ی این گوشی دقیقا مانند مدل استاندارد است و از دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلوی بدنه بهره می‌برد. برای قدرت بخشیدن به این گوشی‌های میان‌رده، از یک باتری مشترک با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است که برای کاربران عادی ظرفیتی مطلوب شمرده می‌شود. این گوشی‌ها با سیستم عمل اندروید اوریو ۸ عرضه خواهند شد. از جمله ویژگی‌هایی که ال‌جی برای این سری از گوشی‌ها در نظر گرفته، می‌توان به حسگر اثر انگشت در پشت بدنه، کسب گواهی IP68، سیستم شارژ سریع و رادیوی FM اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، در مدل Q7 پلاس، برای داشتن صدایی رساتر از فناوری Hi-Fi Quad DAC استفاده شده است.

طبق پیش‌بینی‌ها مدل Q7 آلفا تنها با رنگ آبی و دو مدل دیگر در رنگ‌های مشکی، آبی و بفنش به بازار خواهند آمد.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه