[CES 2016] ال جی هشت تلویزیون ۴K معرفی کرد

۱۵ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
LG 4K TV CES 2016

شرکت «ال جی» (LG) در کنفرانس خبری خودش در CES 2016، به این موضوع اشاره کرد که در سال ۲۰۱۶ هشت تلویزیون ۴K OLED و یک تلویزیون ۸K راهی بازار می‌کند.

ال جی هشت تلویزیون ۴K و یک تلویزیون ۸K معرفی کرد.

شرکت ال جی تلویزیون‌‌های مختلفی را معرفی کرد که در بین آن‌ها محصولاتی با صفحه نمایش خمیده و مسطح در اندازه‌ها و کیفیت‌های مختلف وجود داشتند. این محصولات در دو سری معرفی شدند. سری G6 شامل تلویزیون‌هایی در اندازه‌های ۶۵ تا ۷۷ و سری E6 در اندازه‌های ۵۵ تا ۶۵ اینچ راهی بازار می‌شوند. تلویزیون ۸K این شرکت هم ۹۸ اینچی خواهد بود.

این محصولات بسیار باریک طراحی شده‌اند و تنها ۲٫۵۷ میلی‌متر ضخامت دارند. صفحه نمایش تا نزدیکی لبه‌ها ادامه پیدا کرده و تقریبا لبه‌های تلویزیون دیده نمی‌شوند. همچنین بلندگوهای آن هم همانند «ساندبار» (Soundbar) در جلوی این محصولات قرار گرفته‌اند. از دیگر ویژگی‌های این محصولات می‌توان به قابلیتی به نام HDR Pro اشاره کرد که میزان کنتراست را بالا می‌برد و رنگ‌ها طبیعی‌تر به نمایش در می‌آیند.

تمام این تلویزیون‌ها از سیستم عامل WebOS 3.0 بهره می‌برند که کاربران به وسیله‌ی آن‌ می‌توانند به تماشای ویدیو در اینترنت بنشینند یا کارهای مختلفی انجام دهند. متاسفانه شرکت ال جی هنوز تاریخ عرضه‌ی این تلویزیون‌ها را اعلام نکرده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این تلویزیون‌‌ها را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

CES_2016_Slider_02

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar وحید

    فقط ضخامتشون تو حلقم
    داشتنشون برا ما فقیر فقرا آرزوست

  2. Avatar معین

    یعنی خدا نکنه چیزی پرت بشه سمت تلویزیون .

    از وسط نصفه میشه 😀

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه