امتیازات بازی ReCore منتشر شدند؛ تلاش برای نجات دنیا

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی ReCore یک عنوان سکو-بازی با المان‌های اکشن است که در چند سال گذشته نظر علاقه‌مندان و دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان را به سمت خودش جلب کرده بود. در نمایشگاه E3 امسال مشخص شد که این عنوان برای کامپیوترهای شخصی هم منتشر می‌شود و افرادی که ویندوز ۱۰ دارند می‌توانند آن را تجربه کنند.

اکنون ReCore پس از دو سال راهی بازار شده و سایت‌ها و رسانه‌های مختلف به نقد و بررسی آن پرداخته‌اند. این عنوان توانسته انواع و اقسام امتیازها را به‌دست بیاورد و بازخوردهای مختلفی کسب کرده است. خیلی‌ها از ReCore به عنوان یک بازی بسیار خوب یاد کرده‌اند و خیلی‌ها هم با آن ارتباط برقرار نکرده‌اند. در ادامه می‌توانید لیست امتیازهایی که این عنوان دریافت کرده را مشاهده کنید:

ICXM – ۹۰

IGN Sweden – ۸۰

Areajugones – ۸۰

God is a Geek – ۸۰

Windows Central – ۸۰

IGN Itala – ۷۵

IGN Spain – ۷۵

Xbox Achievements – ۷۵

Gaming Trend – ۷۵

IGN – ۷۳

Hobby Consolas – ۷۳

Vandal Online – ۷۰

Atomix – ۷۰

The Daily Dot – ۷۰

Trusted Reviews – ۷۰

Twinfinite – ۷۰

The Jimquisition – ۷۰

Stevivor – ۷۰

LevelUp – ۶۹

Polygon – ۶۵

GameSpot – ۶۰

این بازی توانسته با به‌دست آوردن میانگین امتیازات ۶۴ در سایت Metacritic خودش را به عنوان یک بازی متوسط معرفی کند؛ اما در اکثر نقدها از ورندبازی و قابلیت‌هایی که گیمرها در زمان بازی کردن با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند، تعریف شده است.

منبع: VG247

‌‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ...

    از همون اول هیچ امیدی بهش نبود اگه نمره بالای ۸ میگرفت تعجب میکردم فعلا مایکرو برای ساخت بازی های forza.geof .halo وقتش رو میزاره

  2. Avatar برسام

    به نظرم بازی جالبی نیست! بعد دیدن گیم پلی نظرم کلا عوض شد! دوبار پرش برای طی کردن فاصله بیشتر خیلی مضحکه ! حداقل موقعی که روی هوا پرش دوم انجام میده یه جت جامپی چیزی فعال بشه! وگرنه برای پرش دوم روی هوا پاش کجا میزاره؟ این نشون دهنده اماتور بودن طراح های بازیه که هنوز توی چند سال پیش موندن!

  3. Avatar مانی

    چی میگید؟!… متا از خودش که درجه بندی و امتیاز نمیده، از نمرات تمام بررسی ها میانگین میگیرهو میشه اون عدد. این نمره میشه گفت یک افتضاح کامل برای مایکی با اون همه تبلیغات برای این بازی انحصاری ایکس باکس محسوب میشه…

  4. Avatar محمد

    متا انقدر هم مهم نیست اینکه بشینن در مورد این نظر بدن که شما چی بازی کنی؟؟؟؟؟
    من اصلا از متا استفاده نمی کنم جون انسان کامل پیرو دیگران در سلایقشان نیست

    #متا-رو-بیخیال

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه