امکان افزایش حافظه‌ی پلی‌استیشن۴ با هارد اکسترنال فراهم شد

۱۲ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

همانطور که قبلا گزارش داده بودیم، سونی قرار بود پلی‌استیشن۴ را با قابلیت پشتیبانی از هاردهای اکسترنال، بروزرسانی کند. نسخه‌ی ۴.۵۰ از سیستم عامل کنسول خانگی سونی دیروز عرضه شد و در حال حاضر، امکان استفاده از هاردهای اکسترنال برای افزایش حافظه‌ی ذخیره‌ی کنسول پلی‌اسیتشن۴، فراهم شده است.

پس از اتصال و تنظیم هارد خارجی روی کنسول، از این پس می‌توان مشخص کرد که کدام بازی‌ها روی حافظه‌ی خارجی و کدام بازی‌ها روی حافظه‌ی داخلی نصب می‌شوند.

به مناسبت عرضه‌ی نسخه‌ی ۴.۵۰ سیستم عامل پلی‌استیشن۴، سونی ویدیویی منتشر کرده است که قابلیت‌های جدید این نسخه از سیستم عامل کنسول سونی را به تصویر می‌کشد.

همانطور که می‌توانید در ویدیوی زیر ببینید، از این پس با اتصال یک هارد اکسترنال که رابط USB 3.0 دارد، می‌توان حافظه‌ی ذخیره‌ی کنسول پلی‌استیشن۴ را افزایش داد. پلی‌استیشن۴ از هاردهایی که ۲۵۰ گیگابایت تا ۸ ترابایت فضا دارند، پشتیبانی می‌کنند. پس از اتصال و تنظیم هارد خارجی روی کنسول، از این پس می‌توان مشخص کرد که کدام بازی‌ها روی حافظه‌ی خارجی و کدام بازی‌ها روی حافظه‌ی داخلی نصب می‌شوند. امکان انتقال بازی‌ها از حافظه‌ی خارجی به داخلی یا برعکس هم وجود دارد. زمانی که یک هارد اکسترنال به کنسول متصل است، پلی‌استیشن۴ به طور پیش‌فرض بازی‌ها را روی حافظه‌ی خارجی نصب می‌کند.

PS4-ExternalHDD

قابلیت‌های دیگری هم در بروزرسانی ۴.۵۰ سیستم عامل پلی‌استیشن۴ جای گرفته است؛ قابلیت‌هایی مثل امکان به اشتراک گذاشتن پست‌های مختلف و یا امکان تنظیم عکس پس‌زمینه‌ی کنسول به صورت دلخواه.

برای اینکه با بروزرسان ۴.۵۰ پلی‌استیشن۴ بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتما ویدیوی زیر را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: PlayStation YouTube

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar مهراد

    سلام ps4 من قدیمیه خیلی وقته به اینترنت وصل نکردم اگه اخرین اپدیت رو نصب کنم کافیه یا باید تمام اپدیت های جا مونده را نصب کنم؟

  2. Avatar AmIn

    تو این تیزر ps4 pro و ps4 slim مشون داده شده…یعنی آپدیت ۴.۵ برای ps4 عادی نمیاد؟؟

    1. دوست عزیز مدل‌های مختلف پلی‌استیشن۴ تفاوت نرم‌افزاری ندارند و کاملا یکسان هستند.
      یعنی سیستم عامل همه‌ی آن‌ها یکی است.
      آپدیت ۴.۵ چند هفته‌ای است که آمده.

  3. Avatar مهدی اکبری

    من هنوز موندم
    ps4 بگیرم x box one ?

    1. Avatar حسین

      انحصاری های Xbox 1 قابلیت رقابت با انحصاری های PS4 را ندارند

      1. Avatar محمد قاسمی

        ایکس اصن مگه انحصاری داره واقعا؟؟!!

    2. Avatar امبرحسین

      همه اونایی هم که ایکس باکس گرفتن با ضرر فرختن و پی اس خریدن اصلا کار نداریم کدوم بهتره کدوم بدتر تو ایران باید پی اس بگیری همین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه