دانلود نسخه‌ بتای macOS Sierra و iOS 10 برای توسعه‌دهنده‌ها

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل هر سال در جریان کنفرانس WWDC نسخه‌ای اولیه از نرم‌افزار خود برای Mac و iOS را عرضه می‌کند و دیشب هم این سنت با معرفی iOS 10 و سیستم‌عامل کامپیوترهای اپل با نام جدید macOS Sierra اجرا شد (پوشش زنده‌ی دیجی‌کالا مگ از این رویداد را می‌توانید اینجا بخوانید).

حالا نسخه‌های پیش‌نمایش مخصوص توسعه‌دهنده‌های هردو سیستم‌عامل برای دانلود در دسترس آن‌ها قرار دارد.

نسخه‌ی پیش‌نمایش توسعه‌دهنده‌ها فقط در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که دارای حساب کاربری مخصوص توسعه‌دهنده‌ها باشند.

به‌منظور دانلود نسخه‌های پیش‌نمایش توسعه‌دهنده‌ها برای هر دو سیستم‌عامل، باید به آدرس beta.apple.com مراجعه کنید و با اپل ID خود وارد سیستم شوید. اما توجه داشته باشید که نسخه‌ی پیش‌نمایش توسعه‌دهنده‌ها فقط در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که دارای حساب کاربری مخصوص توسعه‌دهنده‌ها باشند. برای داشتن چنین حسابی باید سالانه ۹۹ دلار حق اشتراک بپردازید.

اگر مشمول چنین شرایطی نیستید، می‌توانید تا ماه آینده که «نسخه‌ی بتای عمومی» در دسترس همه‌ی کاربران قرار می‌گیرد، صبر کنید.

در سایت beta.apple.com ضمن اعلام خبر در دسترس قرار گرفتن نسخه‌ی مخصوص توسعه‌دهنده‌ها، به عموم کاربران اطلاع‌رسانی شده که به‌زودی نسخه‌ی عمومی‌تر سیستم‌عامل‌های اپل هم برای دانلود روی سایت قرار می‌گیرد. در این سایت از کاربران دعوت شده وارد سیستم شوند تا به‌محض ارایه‌ی نسخه‌ی عمومی از طریق ایمیل به آن‌ها اطلاع‌رسانی شود و پس از دریافت این نسخه، نظرات و بازخوردهای خود را به‌منظور کمک به ارتقای آن اعلام کنند.

منابع: GSM Arena , Beta.Apple

Apple_WWDC2016_Banner200

E3_News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar عباس

    اپل امپراطوره واقعآ / توان رقابتی کسی نداره باهاش

  2. Avatar حسن

    macOS پشتیبانی بسیاری از مک های پیش از سال ۲۰۰۹ را قطع کرده است.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه