امکان نصب اپ‌های اندروید روی کروم‌بوک‌ها فراهم شد

۳۰ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دستگاه‌های هوشمند جدید آن‌قدر قدرتمند شده‌اند که مرز بین لپ‌تاپ و گوشی در حال از بین رفتن است. گوشی‌های امروز، محدوده‌ی بزرگی از نرم‌افزارها را اجرا می‌کنند؛‌ طوری که برای انجام کارهای روزانه دیگر نیازی به کامپیوترهای بزرگ و قدرتمند نیست. این موضوع روی سیستم‌های عامل هم تاثیر گذاشته است؛ یعنی در حال حاضر، می‌بینیم که می‌توان نرم‌افزارهای اندرویدی را روی محدوده‌ی بزرگی از دستگاه‌ها اجرا کرد.

کاربران ASUS Flip گزارش داده‌اند که امکان نصب اپ‌های اندروید روی لپ‌تاپ‌شان فراهم شده است.

حدود یکی دو ماه پیش بود که شنیدیم قرار است امکان نصب اپ‌های اندرویدی روی سیستم عامل Chrome OS فراهم شود. این امکان در حال حاضر فراهم شده است.

در حالی که قرار است دستگاه‌های متعددی که Chrome OS دارند، از اپ‌های اندرویدی پشتیبانی کنند، گوگل گفته بود که در ابتدا فقط سه دستگاه با این قابلیت بروزرسانی خواهند شد. این دستگاه‌ها، لپ‌تاپ Pixel شرکت گوگل، لپ‌تاپ Acer Chromebook R11 و ASUS Chromebook Flip را شامل می‌شوند.

chrome-android

فعلا خبری از عرضه‌ی بروزرسان روی دو لپ‌تاپ Pixel و R11 نشنیده‌ایم، اما کاربران ASUS Flip گزارش داده‌اند که امکان نصب اپ‌های اندروید روی لپ‌تاپ‌شان فراهم شده است.

البته کاربران متعددی گزارش داده‌اند که اجرای اپ‌های اندروید روی Chrome OS فعلا حسابی باگ دارد و چندان هم به کار نمی‌آید.

منبع: Phone Arena

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه