Skull & Bones تاخیر خورد؛ یوبی‌سافت یک بازی رونمایی نشده دارد که امسال عرضه می‌شود

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بازی «جمجمه و استخوان‌ها» (Skull & Bones) ظاهرا قرار نیست به این زودی‌ها عرضه شود. یوبی‌سافت در کنار اعلام آمار و ارقام اقتصادی سه‌ماهه‌ی گذشته‌ی خود به سهام‌داران، از بازی‌های آینده‌ی خود و برنامه‌ای که برای آن‌ها دارد هم صحبت کرده است. در برنامه‌ی یوبی‌سافت بازی Skull & Bones برای عرضه در سال مالی ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است.

ظاهرا وضعیت خوب بازی‌های فعلی یوبی‌سافت، این شرکت را برانگیخته است تا عرضه‌ی بازی Skull & Bones را به عقب بیاندازد.

زمانی که بازی Skull & Bones در کنفرانس سال گذشته‌ی یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 رونمایی شد، این شرکت بازی‌سازی گفت که می‌خواهد آن را تا پایان سال ۲۰۱۸ وارد بازار کند. با این حال، ظاهرا وضعیت خوب بازی‌های فعلی یوبی‌سافت، این شرکت را برانگیخته است تا عرضه‌ی بازی Skull & Bones را به عقب بیاندازد.

یوبی‌سافت در گزارش مالی خود گفته است: «در راستای گسترش بازار دیجیتال ما، فروش بازی‌های عرضه شده‌ی قدیمی و هم‌چنین رشد بسیار خوب بازی‌های اخیر، یوبی‌سافت تصمیم گرفته است تا زمان بیشتری برای توسعه‌ی Skull and Bones اختصاص دهد. این حرکت به ما اجازه می‌دهد تجربه‌ای حتی درگیرکننده‌تر به بازی‌کننده‌ها ارایه دهیم.»

بازی Skull & Bones

بازی Skull & Bones بر پایه‌ی موفقیت قسمت چهارم مجموعه بازی‌های «فرقه اساسین» یعنی Assassin’s Creed IV: Black Flag ساخته شده است. یوبی‌سافت می‌خواهد با ساخت Skull & Bones یک بازی با سبک و سیاق دزدان دریایی و سیستم مبارزه‌ی دریایی بسیار خوب Black Flag در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. اساس بازی Skull & Bones مبارزات دریایی آنلاین است، ولی مبارزات تن به تن و بخش تک نفره هم خواهد داشت.

در کنار اعلام خبر تغییر زمان عرضه‌ی Skull & Bones، یوبی‌سافت هم‌چنین به زمان عرضه‌ی قسمت دوم بازی The Division هم اشاره کرده است.

یوبی‌سافت تا پایان سال مالی فعلی خود سه بازی تراز اول یا همان به اصطلاح Triple A را وارد بازار خواهد کرد. این سه بازی The Crew 2 و The Division 2 به همراه یک بازی رونمایی شده‌ی دیگر را شامل می‌شود. بازی The Crew 2 ماه آینده وارد بازار می‌شود. سال مالی جاری یوبی‌سافت هم تا مارس سال ۲۰۱۹ ادامه دارد. در نتیجه The Division 2 زودتر از آنچه انتظار داشتیم عرضه خواهد شد.

بدون شک در نمایشگاه E3 2018 و در کنفرانس یوبی‌سافت، نه تنها اطلاعاتی بیشتر از قسمت دوم The Division و بازی Skull & Bones کسب خواهیم کرد، بلکه از این بازی مرموز رونمایی نشده هم خواهیم شنید.

کنفرانس‌های پیش از نمایشگاه E3 2018 از روز ۱۸ خرداد آغاز می‌شوند.

منبع: Eurogamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar shahabmp

    فکر کنم نظرشون عوض شده میخوان برای نسل بعدی کنسول ها عرضه اش کنن و به عنوان بازی های عرضه اولیه کنسول های جدید بزارنشون و به عنوان یه بازی عالی عرضه کنن براشون به جای اینکه تازه شروع کنن به توسعه بازی جدید و بازی در حد متوسط ارایه بدن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه