انتشار به‌روزرسان جدید دیابلو ۲ پس از پنج سال

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جدیدترین به‌روزرسان قسمت دوم از مجموعه بازی‌های «دیابلو» (Diablo) بعد از پنج سال منتشر شد.

با وجود این‌که جدیدترین قسمت منتشر شده از مجموعه بازی‌های دیابلو توسط شرکت و استودیوهای بازی‌سازی «بلیزارد» (Blizzard)، دیابلو ۳ است و طبیعی است که تلاش‌های این مجموعه روی این بازی متمرکز باشد؛ اما شرکت به بازی‌های قدیمی خود هم بی‌توجه نیست. بلیزارد پس از ۵ سال، به‌روزرسان دیگری برای بازی دیابلو ۲ منتشر کرده است. پیش از این انتشار جدیدترین به‌روزرسان بازی به‌ سال ۲۰۱۱ باز می‌گردد و خود بازی هم در سال ۲۰۰۰ منتشر شده است.

در مطلبی که در فروم‌های سایت Battle.net منتشر شده، می‌خوانیم: “زمان زیادی گذشته؛ اما امروز به‌روزرسان ۱.۱۴a را برای بازی دیابلو ۲ منتشر می‌کنیم. این به‌روزرسانی بر ایرادهایی متمرکز است که با روی کار آمدن سیستم عامل‌های جدید برای بازی ایجاد شده.”

به این ترتیب کاربران این بازی ویدیویی می‌توانند از شر کامپیوترها و سیستم عامل‌های قدیمی‌شان برای اجرای بازی خلاص شوند.

diablo2

علاوه بر این بلیزارد ادعا کرده قابلیت‌های سیستم تشخیص تقلب و جلوگیری از هک شدن بازی را هم بهبود خواهد داد. با این حال، تقریبا همه‌ی آن‌چه در این به‌روزرسان وجود دارد به همین موارد محدود شده و اگر به امید ویژگی‌ها و محتوای جدید در بازی هستید باید بدانید چنین چیزهایی در به‌روزرسانی جدید نخواهید دید. با این وجود به‌نظر می‌رسد شرکت بلیزارد در آینده برای دیابلو ۲ نقشه‌های دیگری هم در سر داشته باشد. گرچه باید منتظر ماند تا بزرگی تغییرات و نقشه‌های شرکت را دید.

بلیزارد در مطلب منتشر شده می افزاید: “هنوز هم یک انجمن بزرگ از بازی کننده‌های دیابلو ۲ در سراسر جهان وجود دارد. از شما متشکریم که به همراهی با ما ادامه می‌دهید. سفر ما با ایجاد امکان اجرای دیابلو ۲ روی سیستم عامل‌های جدید آغاز می شود؛ اما همین جا به پایان نمی‌رسد.”


منبع:Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه