اندروید اوریو دوباره برای گلکسی S7 و S7 edge ارائه شد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

هنوز چند هفته‌ای از ارائه‌ی سیستم عامل اندروید نسخه‌ی اوریو ۸ برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی S7 و S7 edge نگذشته بود که این شرکت کره‌ای به صورت ناگهانی اعلام کرد که به دلیل پاره‌ای مشکلات این به‌روز رسانی به صورت موقت متوقف می‌شود. ظاهرا تعداد زیادی از گوشی‌های گلکسی S7 و S7 edge در مدت کوتاهی پس از دریافت این آپدیت به صورت غیرمنتظره خاموش شده و دوباره راه‌اندازی می‌شوند. این اتفاق تنها در نسخه‌ی ارائه شده به بازار بین‌المللی رخ داد و سامسونگ پس از گزارش این اشکال تصمیم گرفت ارائه‌ی نسخه‌ی اریو را برای این گوشی‌ها متوقف و در پی برطرف کردن این ایراد باشد.

ارائه‌ی نسخه‌ی جدید اندروید که برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی S7 و S7 edge، به علت بروز اشکال در این نسخه‌ی بین‌المللی این گوشی‌ها متوقف، و پس از رفع ایراد از سر گرفته شد.

پس از گذشتن مدتی کوتاه از این توقف، سامسونگ دیروز اعلام کرد که مشکل پیش آمده در این نسخه را برطرف کرده و دوباره آپدیت سیستم عامل اندروید نسخه اوریو ۸ را برای گوشی‌های گلکسی S7 و S7 edge ارائه کرده است. کاربران این دو محصول محبوب سامسونگ، حالا می‌توانند گوشی‌های خود را با نسخه‌ای جدیدتر از سیستم عامل اندروید به‌روز رسانی کنند.

البته به‌روز رسانی این دو گوشی فقط به اندروید اوریو محدود نشد. برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی S7 و S7 edge اپلیکیشن تخصصی Samsung Experience 9.0 و جدیدترین بسته‌ی امنیتی سامسونگ هم ارائه شده و در دسترس کاربران این گوشی‌ها قرار گرفته است. به گفته‌ی سامسونگ بسته‌ی جدید نه تنها ایراد راه‌اندازی مجدد این گوشی‌ها را برطرف کرده، که سطح امنیتی آن‌ها را ه بالاتر می‌برد.

تلفن‌های هوشمند گلکسی S7 و S7 edge، هفتمین نسل از گوشی‌های پرچمدار شرکت کره‌ای سامسونگ محسوب می‌شوند که در زمستان سال ۱۳۹۴ (مارس ۲۰۱۶) به بازار عرضه شدند. نسل هفتم گلکسی S، با تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل‌های پیش از خود به بازار ارائه شد. این نسل را می‌توان اولین گوشی‌های ضد آب سری گلکسی دانست. همچنین S7 و S7 edge اولین سری از گوشی‌های گلکسی بودند که به کاربر اجازه‌ی استفاده از کارت‌های حافظه‌ی MicroSD را می‌دادند. سامسونگ گلکسی S7 در دو مدل S7 عادی با صفحه نمایش ۵.۱ اینچی تخت و S7 edge با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خمیده به بازار عرضه شد. نکته‌ی جالب دیگر در مورد این گوشی، عرضه‌ی آن با دو تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ (برای بازار چین و ایالات متحده) و اکسینوس ۸۸۹۰ (برای بازار بین‌المللی) که تراشه‌ای ساخته‌ی خود شرکت سامسونگ به شمار می‌رفت بود.

منبع: phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Mojtaba

    سلام – خیلی عالی شده، پیشنهاد میکنم همه آپدیت کنن.

  2. Avatar محمد

    سلام دوست عزیز من s7 دو سیم دارم ولی هنوز هم اپدیت اندروید ۸ برام نیومده
    امروز ۶ خرداد ۹۷

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه