اندروید ۷.۰ برای اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 پرمیوم منتشر شد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از جمله افرادی هستید که از دو گوشی اکسپریا Z5 یا اکسپریا Z5 پرمیوم استفاده می‌کنید، خبر خوبی برایتان داریم. سونی به‌تازگی جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را برای این دو تلفن همراه هوشمند عرضه کرده است. این احتمال وجود دارد که در آینده این سیستم عامل برای گوشی‌‌های دیگر سونی منتشر شود. البته در حال حاضر اندروید ۷.۰ برای گوشی اکسپریا XZ هم منتشر شده و حالا سونی تصمیم گرفته که این سیستم عامل را برای گوشی‌های قدیمی‌تر هم عرضه کند.

براساس اطلاعاتی که در سایت Xperia Blog منتشر شده، سونی این سیستم عامل را در حال حاضر برای برخی مدل‌های Z5 و Z5‌ پرمیوم عرضه کرده و در آینده همه‌ی مدل‌ها می‌توانند از این سیستم عامل استفاده کنند. در واقع اندروید ۷.۰ به مرور زمان برای منطقه‌ها و کشورهای مختلف منتشر خواهد شد. البته سونی از قبل اعلام کرده بود که تمرکز اصلی برای به‌روزرسانی گوشی‌ها را روی کشورهای هند، چین و آمریکا گذاشته است.

سونی تا مدتی دیگر هم قصد دارد گوشی‌های جدیدتری راهی بازار کند. به احتمال زیاد این شرکت دو گوشی جدید در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد کرد.

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Ebrahim

    دوستان اگه تکنولوژی سریع شارژ براتون مهمه فعلا به اندروید ۷ ارتقا ندید! چون غیرفعال شده! متاسفانه خودم پشیمونم! البته بهبودهایی تو بعضی چیزا داشته ولی سریع شارژ خیلی برام مهم بود که از کار افتاد!!

  2. Avatar hesam

    واقعا سونی تو پشتیبانی عالیه

  3. Avatar دانیال

    با سلام,من آپدیت جدید رو نصب کردم ولی گوشیم وقتی زنگ میخوره صداش خود به خود بعد دو ثانیه خیلی کم میشه،
    شما میدونید مشکل از کجاست؟

    1. Avatar حسین

      سلام من آپدیت کردم چنین مشکلی نداره اگر از طریق خود گوشی اقدام کردین دوباره از طریق نرم افزار خود سونی با رایانه اقدام کنین(repair)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه