اندروید ۷.۰ نوقا روی گلکسی S6 دیده شد

۳ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ پیش از این تایید کرده بود که در حال کار بر روی اندروید ۷.۰ نوقا برای گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge است. این شرکت یک نسخه بتا از این برنامه را هم منتشر کرده که کاربران ثبت‌نام شده می‌توانند آن را امتحان کنند. اما اخیرا این گزارش هم منتشر شد که سامسونگ بر روی اندروید نوقا برای سری گلکسی S6 هم کار می‌کند. اخیرا در تایید اخبار پیشتر مطرح شده یک گلکسی S6 که از اندروید ۷.۰ نوقا استفاده می‌کرده هم در وبسایت‌های بنچمارک مشاهده شده است.

گلکسی S6 که از اندروید نوقا استفاده می‌کند در سایت‌های GeekBench و GFXBench مشاهده شده و این موضوع نشان می‌دهد توسعه این بروزرسانی در حال پیشرفت است.

البته درباره اینکه اندروید ۷.۰ نوقا به سری ۶ گوشی‌های گلکسی هم می‌رسند شکی وجود نداشت. اصولا سامسونگ سیستم عامل گوشی‌هایش را برای دو سال پس از عرضه به روزرسانی می‌کند. احتمالا مهم‌ترین مساله درباره این بروزرسانی‌ها تاریخ عرضه آن‌ها است. شرکت سامسونگ هنوز تاریخ دقیقی برای هیچ‌کدام از بروزرسانی‌های اندروید جدید منتشر نکرده و برخی حدس می‌زنند احتمالا تا اوایل سال آینده میلادی شاهد انتشار آن‌ها نخواهیم بود.

به این‌ترتیب صاحبان گوشی‌های گلکسی S6 باید فعلا صبر کنند تا ابتدا بروزرسانی اندروید جدید برای گوشی‌های گلکسی S7 منتشر شود.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar mahdispd

    اونجا ک نوشتین اصولا سامسونگ  سیستم عامل گوشی‌هایش را برای دو سال پس از عرضه به روزرسانی می‌کند اون وقت گلکسی اس ۵ ک سال ۲۰۱۴ رو نمایی و به مردم عرضه شد یعنی مال دو سال پیشه و باید برا این هم اندروید۷نوقا بیاد ولی ازS6 به قبل قطع شده یعنی نمیاد

    1. Avatar حسام

      سلام.عزیز گوشی galaxy s5 که نام بردید به طور پیش فرض اندروید ۴.۴.۴ یا همون kitkat روش بوده و بعده اومدن اندروید ۵.۱ یا همون لالی پاپ،در سال ۲۰۱۶ فعلی اندروید مارشملو یا همون ۶.۰.۱ هم واسش عرضه شده روی رام های متفاوت از جمله رام کشور ایران.و نتیجه این میشه که این گوشی هم ۲سال از سوی سامسونگ پشتیبانی نرم افزاری شده.ضمنان این هم مدنظر داشته باشید که galaxy s5 معماری ساختاری چیپستهای پردازنش از نوع ۳۲ بیتی هستش و سامسونگ از note 4 به بعد شروع به ساخت چیپست های پردازنش به صورت ۶۴ بیتی کرده.بازم سوالی بود در خدمتم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه