اندروید جدید دوشنبه این هفته معرفی می‌شود

۲۸ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به تغییرات و ویژگی‌های جذابی که گوگل در اندروید O ایجاد کرده است احتمالا بسیاری از صاحبان گوشی‌های اندرویدی به دنبال معرفی این نسخه جدید اندروید هستند.

گرچه شاهد هیچ نوع اعلام رسمی‌ای درباره زمان در اختیارگرفتن این بروزرسانی نبوده‌ایم اما گوگل وبسایتی را راه‌انداخته که مربوط به کسوفی است که قرار است دوشنبه ۳۰ ام مرداد در ایالات متحده آمریکا اتفاق بیفتد.

گوگل در این وبسایت نوشته: در روز دوشنبه ۳۰ ام مردادماه برای اولین‌بار از سال ۱۹۱۸ کسوفی در سراسر ایالات متحده آمریکا رخ خواهد داد. اندروید به شما کمک می‌کند این پدیده طبیعی تاریخی را تجربه کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری درباره کسوف و زمان رسیدن به این روز بزرگ به دست آورید. براساس اطلاعات این وبسایت در همین روز به صورت زنده شاهد معرفی اندروید جدید هم خواهیم بود.

پیش از این هم اطلاعات دیگری تایید کرده بودند که احتمالا اندروید O در روز کسوف معرفی خواهد شد. بعضی از کارشناسان معتقد نام این اندروید اندروید Oreo خواهد بود. اگر این حدس صحت داشته باشد یک بار دیگر شاهد همکاری گوگل با یک برند خواهیم بود؛ اتفاقی که پیش از این هم در همکاری گوگل با برند کیت‌کت (معرفی اندروید ۴.۴ کیت‌کت) رخ داده بود.

منبع: Ubergizmo


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی قنبری

    من که یه نکسوس ۵ایکس دارم همچنان منتظرم نسخه بتا رو تبدیل کنم به نسخه اصلی واواواواو اندروید ۸

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه