انرجایزر گوشی جدید معرفی کرد

۱۹ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی انرجایزر

شرکت انرجایزر را بیشتر به واسطه ساخت باتری می‌شناسیم، حالا این شرکت اولین گوشی هوشمند خودش را معرفی کرده است. این گوشی که Power Max P600S نام دارد از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و یک صفحه نمایش ۶ اینچی دارد. گفته شده کیفیت این صفحه نمایش Full HD است و از نصبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی می‌توانیم به تراشه مدیاتک Helio P25 اشاره کنیم که یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز دارد. این گوشی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و یک مدل دیگر از آن هم با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. گفته شده این گوشی از کارت حافظه با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند.

سنسور تشخیص انگشت این گوشی در پشت قرار گرفته و دوربین دوتایی هم دارد. یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵ مگاپیسکلی این دوربین دوتایی را تشکیل داده‌اند. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

شرکت انرجایزر از تکنولوژی جدیدی برای باتری این گوشی استفاده کرده که کاربران به وسیله آن می‌توانند میزان مصرف باتری را مدیریت کنند. این تلفن همراه هوشمند ۹.۸ میلی‌متر ضخامت دارد و اندروید ۷ روی آن نصب شده است.

منبع: gizchina

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه