انویدیا خودش برای فال‌آوت۴ یک ماد ساخت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

فال‌آوت۴ آن‌قدر بزرگ است که خود شرکت انویدیا هم دست به کار شده و برای این بازی، یک دستکاری یا همان Mod ساخته است. نکته‌ی مهم درباره‌ی دستکاری انویدیا، استفاده از تکنولوژی‌های گرافیکی پیشرفته در آن است. انویدیا می‌گوید که در دستکاری جدیدش برای فال‌آوت۴، توانسته است محیط تیره و تاریک این بازی را با قابلیت‌های گرافیکی بیشتر، حتی ترسناک‌تر و خطرناک‌تر کند.

این دستکاری، مرحله‌ی جدیدی به بازی اضافه می‌کند که همانطور که از نام‌اش پیداست، یک پناهگاه زیرزمینی است.

اسم دستکاری‌ای که انویدیا و استودیوی LightSpeed Studios (یکی از استودیوهای زیر نظر انویدیا) ساخته‌اند، Vault 1080 نام دارد. انویدیا در توضیح این دستکاری نوشته است که روی نورپردازی آن بسیار کار کرده‌اند، طوری که بسیار بهتر از نورپردازی بازی اصلی از آب در آمده است. سایه‌ها هم در Vault 1080 بسیار واقعی‌تر ساخته شده‌اند. ظاهرا ساخت این دستکاری شش ماه طول کشیده است.

البته دستکاری Vault 1080 فقط هم قرار نیست زیبا باشد. این دستکاری، مرحله‌ی جدیدی به بازی اضافه می‌کند که همانطور که از نام‌اش پیداست، یک پناهگاه زیرزمینی به اسم Vault 1080 است. این مرحله قرار است یک ساعتی تمام کردن‌اش طول بکشد.

می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار اصلی بتسدا برای Modهای بازی فال‌آوت۴، این دستکاری را دانلود کنیم. نمی‌دانیم آیا این دستکاری برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد یا نه.

در ادامه تصاویر و ویدیویی از Vault 1080 برای‌تان قرار داده‌ایم.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌Vault 1080 (8) Vault 1080 (1) Vault 1080 (2) Vault 1080 (3) Vault 1080 (4) Vault 1080 (5) Vault 1080 (6) Vault 1080 (7)

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

‌‌‌‌‌Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    mod که ماد خونده میشه:/

  2. Avatar بنیامین

    مود

  3. Avatar فرخ کاردان

    با این HDR های جدید خیلی خوُف شده!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه