انیمیشن در جستجوی دوری رکورد زد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با در نظر گرفتن موفقیت انیمیشن در «جستجوی نمو» (Finding Nemo)، رکوردشکنی «در جستجوی دوری» (Finding Dory) دور از ذهن نبود. این انیمیشن در هفته‌ی اول اکران توانست به رکورد جالب توجهی دست پیدا کند.

انیمیشن در جستجوی دوری در هفته‌ی اول به فروش ۱۳۶ میلیون دلار رسید.

انیمیشن در جستجوی دوری در هفته‌ی اول اکران توانست به فروش ۱۳۶ میلیون دلاری دست پیدا کند و رکورد فروش هفته‌ی اول انیمیشن‌ها در کشور آمریکا را به خودش اختصاص دهد. البته رکورد این انیمیشن در کشور آمریکا به معنی شکسته شدن رکورد فروش در همه‌ی کشورهای دنیا است. همچنین این انیمیشن توانست جایگاه دومین فیلم پرفروش آمریکا در هفته‌ی اول را هم به خودش اختصاص دهد. در جایگاه اول فیلم Jurassic World با فروش ۲۰۸.۸ میلیون دلار قرار دارد.

البته از قبل پیش بینی شده بود که این فیلم رکورد فروش ۱۲۰ میلیون دلار در هفته‌ی اول را به خودش اختصاص دهد که این مبلغ در لحظه‌های آخر به ۱۳۶.۲ میلیون دلار رسید و سازندگان فیلم را شگفت‌زده کرد. تا این لحظه مشخص شده بیش از ۲۰۰ میلیون دلار هزینه تبلیغات این انیمیشن بوده و انتظار می‌رود که فروش آن فقط در کشور آمریکا به ۶۲۹ میلیون دلار برسد.

انیمیشن در جستجوی نمو موفق‌ترین انیمیشن تاریخ به حساب می‌آید که در سال ۲۰۰۳ اکران شد و از آن سال تاکنون به عنوان یکی از بهترین انیمیشن‌های سینما شناخته می‌شود که بسیاری از استودیوها سعی می‌کنند انیمیشنی مانند آن بسازند.

‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ami_ald

    ۲۰۰ملیون دلار تبلیغ 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه