مراسم اهدای جوایز چالش طراحی بسته‌بندی دیجی‌کالا برگزار شد

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از ظهر روز شنبه یازدهم آذرماه مراسم اهدای جوایز چالش طراحی بسته‌بندی دیجی‌کالا و اختتامیه مسابقات ملی طراحی صنعتی ایران با سخنرانی سعید محمدی مدیر عامل دیجی‌کالا، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ، علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و تنی چند از مسئولین و داوران این مسابقات برگزار شد.

مدیر عامل دیجی‌کالا در سخنرانی خود به رویکردهای متفاوت این شرکت به مقوله نوآوری و تکیه این فروشگاه اینترنتی بر مدل نوآوری باز در سال‌های اخیر اشاره کرد. به گفته محمدی دیجی‌کالا از سه طریق مختلف نیازهای نوآورانه خود را رفع می‌‎کند. دیجی‌کالا با ایجاد مرکز نوآوری در درون سازمان افرادی را برای جذب و ارائه مستمر نوآوری به استخدام درآورده است، روشی که برگرفته از مدل نوآوری بسته است. این شرکت از فرصت‌ها و پتانسیل‌های بیرون سازمان در قالب مدل نوآوری باز استفاده می‌کند که حمایت از مسابقات آیدیران و چالش بسته‌بندی از نمونه این اقدامات است. نهایتا این فروشگاه اینترنتی با حمایت از استارتاپ‌هایی که اهداف استراتژیکی همسو با دیجی‌کالا دارند به رفع بخشی دیگر از نیازهای نوآورانه خود می‌پردازد.

محمدی با تاکید بر اهمیت تجربه خرید مشتریان برای دیجی‌کالا، دلیل برگزاری چالش طراحی بسته‌بندی را اهمیت بسته‌بندی در شکل‌گیری یک تجربه‌ خرید لذت‌بخش دانست. سعید محمدی ابراز امیدواری کرد دیجی‌کالا بتواند نیازهای خود به نوآوری و خلاقیت در بسته‌بندی سفارشات را با پخته‌تر کردن طرح‌های برگزیده و ادامه همکاری با طراحان منتخب، رفع کند.

تابستان امسال بود که فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا تصمیم گرفت بر پایه الگوی نوآوری باز و باتکیه‌بر تجربه و دانش تخصصی برترین طراحان صنعتی کشور، طراحی بسته‌بندی‌های فعلی خود را به چالش بگذارد. همکار اجرایی دیجی‌کالا در برگزاری این چالش، آیدیران برترین برگزارکننده مسابقات تخصصی طراحی صنعتی ایران بود.

در پایان شهریورماه امسال هم طبق وعده قبلی نتایج این مسابقات پس از برگزاری فرایند داوری توسط هیئت داوران آیدیران و نمایندگان تخصصی دیجی‌کالا، اعلام شد. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز روز گذشته در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد و طی آن برنده‌های چالش طراحی بسته‌بندی و مسابقات ملی طراحی صنعتی ایران، جوایز خود را دریافت کردند.


دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه