باراک اوباما و همسرش به عنوان تهیه‌کننده با شبکه نت فلیکس همکاری می‌کنند

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نت فلیکس

باراک اوباما رییس جمهور سابق ایالات متحده و همسرش میشل اوباما، به عنوان تهیه کننده با سرویس سرگرمی نت فلیکس همکاری خواهند کرد. اوباما و همسرش که مالک یک شرکت به نام Higher Ground Productions هستند تصمیم گرفتند تا از طریق این شرکت برای سرویس نت فلیکس تولید محتوا کنند. بر اساس خبری که این سرویس سرگرمی منتشر کرده است، اوباما و همسرش مجموعه‌ای از سریال‌های تلویزیونی داستانی و مستند و فیلم را برای این شبکه تهیه خواهند کرد.

رییس جمهور سابق ایالات متحده و همسرش از طریق شرکت تحت تملک خود (Higher Ground Productions) برای سرویس سرگرمی نت فلیکس برنامه خواهند ساخت.

پیش از این در ماه مارس گذشته شایعاتی مبنی بر همکاری شرکت تحت تملک خانواده‌ی اوباما با شبکه‌ی نت فلیکس منتشر شده بود. رییس جمهور سابق ایالات متحده و همسرش در بیانیه‌ای رسمی اعلام کردند قصد دارند تا از طریق همکاری با نت فلیکس، تجربه‌های خود با سایر افراد جامعه‌ی ایالات متحده و مردم دیگر کشورهای جهان به اشتراک بگذارند. در قسمتی از بیانیه آمده: ما امیدواریم که صداهایی با استعداد، الهام بخش و خلاق را که توانایی همدلی و درک بیشتر ارتباط میان افراد جامعه را دارند پرورش داده و به آن‌ها کمک کنیم تا داستان‌هایشان را با مردم تمام جهان به اشتراک بگذارند.

میشل اوباما هم در مصاحبه‌ای جداگانه گفت سرویس موفق نت فلیکس بستری مناسب برای اشاعه‌ی انواع داستان‌هایی است که ما می‌خواهیم با افراد جامعه به اشتراک بگذاریم. او همچنین بر این نکته تاکید کرده بود که او و همسرش بی‌صبرانه منتظر شروع همکاری شرکت تحت تملک آن‌ها با شبکه‌ی نت فلیکس هستند. این زوج مشهور در حال حاضر  قراردادی چند ساله با این شبکه‌ی سرگرمی امضا کرده‌اند. البته این اولین برخورد شبکه‌ی نت فلیکس با رییس جمهور سابق ایالات متحده امریکا نیست. پیش از این و در اوایل سال جاری میلادی باراک اوباما میهمان یکی از برنامه‌های گفتگو محور و پر بیننده‌ی نت فلیکس به میزبانی دیوید لترمن من بود. بسیاری از طرفداران سیاسی و اجتماعی باراک اوباما و همسرش در ایالات متحده منتظر آغاز این همکاری و دیدن نتایج آن هستند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه