اوضاع گوگل از آنچه فکرش را می‌کردیم هم بهتر است

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت آلفابت، شرکت مادر گوگل به سهام‌دارانش سود خوبی رسانده و موفق شده فصل سوم مالی پردرآمدی را پشت سر بگذارد. در واقع میزان درآمد گوگل در فصل سوم مالی حتی از پیش‌بینی کارشناسان هم بیشتر بوده است.

این درآمد بالاتر به لطف رشد درآمدزایی یوتیوب و موتور جستجوگر این شرکت بوده است. البته باید این را هم ذکر کرد که Google Cloud هم از خودش رشد خوبی نشان داده است.

شرکت آلفابت در فصل سوم مالی خود موفق شده ۲۲.۴۵ میلیارد دلار درآمد داشته باشد. رقمی که از پیش‌بینی ۲۲.۰۵ میلیارد دلاری پیش‌بینی شده هم بیشتر بود. این موضوع باعث شد بعد از اعلام این خبر سهام آلفابت افزایش پیدا کند و با ۱۰.۱۵ دلار افزایش به رقم ۸۰۵.۵۰ دلار برسد.

بررسی جدیدترین ارقام منتشر شده از طرف گوگل نشان می‌دهد درآمد فصل مالی سوم این شرکت نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است و عایدی این شرکت هم ۲۳ درصد افزایش یافته است.

مدیر امور مالی گوگل اعلام کرده سرچ از طریق موبایل و دیدن ویدیوها بخش اصلی کسب و کار گوگل که از طریق تبلیغات می‌گذرد را تقویت کرده است.

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar سام

    اصلا نام این هنگدروید توش نیست چون هیچ درامدی نداره همش اسپم و فری و..

    اپل امد تو کنفرانسش درامدش رو اول با میزان دانلود و فروش اپ استورش به رخ همه کشید

    اینده اندروید رو به سیاهی میره…

    حالا گوگل پلی چطوره؟ فروش موزیک و فیلم و سریال ایا تو گوگل موفق بوده؟ اگر دیجی مگ مقاله ای یا اماری از ان داره لطفا به چاپ برسونه

    1. Avatar AMIR_121

      یه چیز دیگه هم بگم در مورد کلمه ی هنگروید. تا وقتی که شرکتایی مثه سامسونگ و هواوی توی اندروید دستکاری میکنن معلومه همش هنگه. شما مثه من برو یه نکسوس بگیر برای همیشه با هنگی خداحافظی کن.

      1. Avatar سام

        نه عزیز کلا اندروید ضعیفه و از ای او اس جا مونده میتونم برات اثبات کنم نمونش هر هفته بازیهای حرفه ای پر حجم و پولی و انحصاری برای ای او اس میاد ولی اندروید هنوز همون بازیهای ۴ سال پیش رو تو صفحه اولش داره

    2. Avatar شهروز

      هنگرویدو خوب اومدی.
      عزیز جان گوگل نیازی به درامد از سیستم عاملش نداره.گوگل یه شرکت بزرگه که همین موتور جستجوش براش کافیه.اپل یه شرکت خصوصیه که تنها راه درامدش فروختن گوشی های تولید شده ۲۹۰ دلاری به ارزش ۹۰۰ دلار و کسب درامد از نرم افزارایی که نمونشون توی مارکت گوگل رایگان ریختس.شما برو حالشو ببر 🙂
      در ضمن ببین هیچوقت سیستم عامل اندروید گوگل رو با آی او اس زنجیر شده مقایسه نکن.اون انقدر سرعتی هم که آیفون داره بخاطر اینه که ios خدای محدودیته و حتی اجازه اجرا برنامه تو پس زمینه هم بهت نمیده و محدوده…وگرنه همین اندروید رو بریزن تو آیفون حتی آیفون نمیتونه لوگوشو لود کنه! 🙂
      مقایسه اندروید با ای او اس اصلا جور در نمیاد…سورس اندروید از سیستم عامل لینوکسه…مثل این میمونه شما سیستم عامل لینوکس رو با ویندوز بسنجی…درسته ویندوز کاربر بیشتر داره اما قدرت لینوکس کجا و ویندوز کجا!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه