اولین اطلاعات از گلکسی A7 سال ۲۰۱۸ لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز اولین اطلاعات از گوشی گلکسی A7 مدل ۲۰۱۸ به بیرون درز کرد. شرکت سامسونگ چند سالی می‌شود که سری گلکسی A را به عنوان محصولات میان‌رده خودش راهی بازار می‌کند. البته در گلکسی A سال ۲۰۱۷ یکسری از ویژگی‌های گوشی‌های پرچم‌دار را هم مشاهده می‌کردیم.

براساس اطلاعات منتشر شده مدل ۲۰۱۸ گوشی گلکسی A7 با شماره مدل SM-A730x در حال ساخت است. این گوشی به تراشه‌ای مجهز شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۲۱ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G71 را در خودش قرار داده است. ۴ گیگابایت رم هم برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی A7 سال ۲۰۱۷ تنها ۳ گیگابایت رم داشت.

در بخش دیگری از اطلاعات لو رفته به این موضوع اشاره شده که گوشی جدید شرکت سامسونگ به صفحه نمایشی با کیفیت Full HD مجهز شده است. هنوز درباره اندازه صفحه نمایش چیزی نمی‌دانیم.

براساس اطلاعات منتشر شده یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. براساس اطلاعات منتشر شده اندروید ۷.۱.۱ هم روی آن نصب شده. البته بعید نیست در زمان عرضه این گوشی شاهد نصب اندروید جدیدتر روی این گوشی باشیم.

منبع: theandroidsoul
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar hamid

    به نظر من (چون تجربشو زیاد دارم و برادرم موبایل فروشی داره) گوشی های میان رده بی هیچ عنوان ارزش خرید ندارن
    اگه کسی بتونه گوشی های بالا رده سال های گذشته رو بخره ارزششون بیشتر از میان رده هست
    از نظر سرعت و کیفیت و دوربین و ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه