اولین اطلاعات از گوشی K557 ال‌جی لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌ جی در حال بیشتر کردن اعضای خانواده‌ی گوشی‌های سری K خودش است. گوشی‌های سری K جزو محصولات میان‌رده‌ی بازار به حساب می‌آیند و به تازگی مشخص شده که یک مدل دیگر از آن‌ها هم در دست ساخت است.

گوشی K557 شرکت ال جی دو گیگابایت رم و یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای دارد.

به‌تازگی اولین مشخصات سخت افزاری این عضو جدید خانواده‌ی K گوشی‌های شرکت ال جی در بنچمارک Geekbench قرار گرفته و برخی اطلاعات آن به بیرون درز کرده است. این گوشی جدید با نام K557 شناخته می‌شود که دو گیگابایت رم دارد و از تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون بهره می‌برد. هنوز مدل تراشه‌ی قرار گرفته در این تلفن همراه هوشمند مشخص نشده است.

در ادامه‌ی اطلاعات لو رفته از این گوشی مشخص شده که با اندروید ۶.۰.۱ راهی بازار می‌شود و احتمال اینکه با اندروید ۷.۰ در اختیار کاربران قرار بگیرد، بسیار کم است.

K-LG

فعلا تنها این اطلاعات از K557 منتشر شده و چیزی درباره‌ی اندازه‌ی صفحه نمایش، میزان حافظه‌ی داخلی و دوربین آن منتشر نشده. به احتمال زیاد در روزهای آینده خبرهای بیشتری درباره‌ی این محصول جدید ال جی منتشر خواهد شد.

البته چند وقت پیش هم شایعاتی درباره‌ی دو گوشی K350 و K535 منتشر شده بود. هنوز نمی‌دانیم که ال جی در چه زمانی قصد دارد این گوشی‌ها را راهی بازار کند.

‌‌

منبع: Telefoonabonnement

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سامان

    لطفا اگر خبری از سری جدید v شد اطلاع رسانی کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه