اولین اطلاعات از گوشی Moto X 2016 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امسال هم مانند سال‌های گذشته شاهد عرضه‌ی مدل جدید گوشی Moto X خواهیم بود. به تازگی اولین اطلاعات Moto X 2016 به بیرون درز کرده و مشخص شده که این گوشی با شماره مدل Motorola XT1650 در حال ساخت است.

گوشی Moto X 2016 از ۴ گیگابایت رم و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد.

اولین اطلاعات این تلفن همراه هوشمند در بنچمارک Geekbench قرار گرفته و مشخص شده که این محصول از ۴ گیگابایت رم و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد. همان طور که انتظار می‌رفت، این محصول یک تلفن همراه هوشمند رده بالا خواهد بود. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این گوشی با اندروید ۶.۰.۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته احتمال دارد که موتورولا این گوشی را با اندروید N راهی بازار کند و باید منتظر باشیم و ببینیم که گوگل سیستم عامل جدید خودش را در چه تاریخی منتشر می‌کند.

Moto X 2016

این گوشی در بنچمارک Geekbench توانسته امتیاز ۲۳۰۹ را در حالت تک هسته‌ای و امتیاز ۵۳۴۴ را در حالت چند هسته‌ای به دست بیاورد. هنوز تاریخ عرضه این گوشی مشخص نشده، اما احتمال می‌رود که در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد ماه) شاهد معرفی آن باشیم. شرکت لنوو قصد دارد در این تاریخ کنفرانس خبری برای معرفی محصولات جدید خودش برگزار کند. لازم به ذکر است که این تاریخ بعد از مراسم Google I/O خواهد بود و به همین دلیل احتمال عرضه‌ی این گوشی با اندروید N افزایش پیدا می‌کند.

MOTO-X-2016-2

‌‌‌‌‌

منبع: Mobi Picker

‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه