اولین اطلاعات از گوشی P9 Max لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که هواوی چند مدل مختلف از گوشی P9 را معرفی کرده بود، امروز اولین اطلاعات از مدل جدید این تلفن همراه هوشمند که P9 Max نام دارد، لو رفت.

براساس اطلاعات لو رفته، گوشی P9 Max‌ از تراشه‌ی Kirin 950، سه گیگابایت رم، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچی بهره می‌برد.

گوشی P9 Max جایگزینی برای P8 Max خواهد بود که سال گذشته راهی بازار شد. براساس اطلاعات منتشر شده در بنچمارک GFXBench این گوشی سخت افزار قابل قبولی دارد و می‌تواند برای گروهی از کاربران جذاب باشد.

این گوشی یک صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و یک دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند به شمار می‌روند. همچنین روی P9 Max سیستم عامل اندروید ۶ نصب شده است.

Huawei-P9-Max

اطلاعات لو رفته از گوشی هواوی P9 Max

برای این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی Kirin 950 استفاده شده که برای اولین‌بار در گوشی Mate 8 قرار گرفته بود. البته هوای تراشه‌ی جدیدتری را برای مدل‌های P9 و P9 Plus در نظر گرفته بود. در حالی که گوشی P9 Max هنوز به شکل رسمی معرفی نشده، قدرت سخت افزاری قابل قبولی دارد. هنوز مشخص نیست این تلفن همراه در چه تاریخی راهی بازار می‌شود. البته مدتی پیش هم اطلاعاتی از گوشی P9 Lite منتشر شده بود.

‌‌‌‌‌

منبع: GFX Bench

‌‌‌‌‌‌

  ????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امین

    چیپ ست Kirin 950 مثل بقیه خانواده P9 بدترین ویژگی این گوشی است که ارزش خرید این گوشی را از بین برده… قدرت این چیپ ست در حد یک فلگ شیپ نیست و نمیتونه با گوشی هایی که به اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز شدند(مثل گوش های جدید سونی و ال جی و سامسونگ و htc ) و در گرافیک سه برابر و در پردازش دو برابر این ۹۵۰ و ۹۵۵ قدرت دارند رقابت کنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه