اولین اطلاعات از گوشی V8 Max هواوی لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی اولین اطلاعات از گوشی V8 Max شرکت هواوی از طریق سازمان TENNA کشور چین لو رفته است. با توجه به اطلاعات لو رفته، این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی بهره می‌برد تا بتواند با گوشی‌های Mi Max شرکت شیائومی، Phab2 Pro شرکت لنوو و Zenfone Ultra شرکت ایسوس رقابت کند.

گوشی V8 Max یک صفحه نمایش AMOLED با کیفیت QHD دارد. به نظر می‌رسد که شرکت هواوی دیگر قصد ندارد از نمایشگرهای Full HD روی گوشی‌های خودش استفاده کند. این شرکت قبلا مدل معمولی گوشی V8 را هم با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD راهی بازار کرده بود.

از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند می‌توان به تراشه‌‌‌ی Kirin 950 که هشت هسته با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز را در خودش قرار داده، اشاره کرد. سه گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. البته میزان حافظه‌ی داخلی را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. باتری این تلفن همراه هم ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

Honor-V8-Max-23

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده. سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم در پشت گوشی دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که تا مدتی دیگر تلفن‌های همراه هوشمند با اندازه‌ی بالاتر از ۶ اینچ، راهی بازار می‌شوند و این اندازه نظر افراد بیشتری را به سمت خودش جلب می‌کند.

Honor-V8-Max-24

‌‌‌

منبع: Shouji.Tenaa

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه