اولین بسته‌ی الحاقی Destiny 2 رونمایی شد؛ تریلر آن را ببینید

۹ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی «بانجی» تا به امروز فقط اسم بسته‌ی الحاقی اول بازی «دستینی ۲» (Destiny 2) را مشخص کرده بود و هیچ اطلاعات دیگری در دست نداشتیم. با این حال، به لطف کنفرانس دیشب سونی که به مناسبت هفته‌ی بازی پاریس برگزار شده بود، نه تنها توانسته‌ایم بسته‌ی الحاقی Curse of Osiris را ببینیم، بلکه تاریخ انتشار آن هم مشخص شده است.

قرار است سیاره‌ی «عطارد» یا همان Mercury با این بسته‌ی الحاقی به بازی اضافه شود.

اکتیویژن در توضیح اولین بسته‌ی الحاقی دستینی ۲ گفته است:

«اولین بسته‌ی الحاقی Destiny 2 به اسم Curse of Osiris داستان گاردین شما را ادامه می‌دهد. مراحل داستانی و کوئست‌های مختلفی به بازی اضافه می‌شوند که همگی در یک سیاره‌ی جدید اتفاق می‌افتند. در فضا و زمان سفر کنید تا از راز و رمزهای پشت Osiris سر در بیاورید.»

قرار است سیاره‌ی «عطارد» یا همان Mercury به بازی اضافه شود. بدون شک به غیر از مراحل داستانی و فرعی، شاهد اضافه شدن سلاح‌ها و زره‌های جدیدی هم در قالب این بسته‌ی الحاقی به بازی خواهیم بود.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویری که از بسته‌ی الحاقی Curse of Osiris منتشر شده است را ببینید. در حال حاضر نزدیک به دو ماه است که از عرضه‌ی دستینی ۲ روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر می‌گذرد. بسته‌ی الحاقی دوم دستینی ۲ قرار است در بهار سال آینده عرضه شود.

بسته‌ی الحاقی Curse of Osiris در روز پنجم دسامبر عرضه می‌شود.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه