اولین تریلر دزدان دریایی کاراییب جدید را ببینید

۱۸ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کاراییب» (Pirates of the Caribbean) یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین مجموعه‌های سینمایی شرکت دیزنی است. به همین دلیل هم اصلا از ادامه دادن مجموعه، پس از پایان سه‌گانه‌ی اصلی این فیلم‌ها، متعجب نشدیم. البته از این موضوع هم خوشحال هستیم، چون فیلم‌های دزدان دریایی کاراییب واقعا خوب هستند و این طور که از تریلر جدیدترین قسمت آن پیداست، این خوب بودن قرار نیست تمام شود.

فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales در روز ۲۶ می سال جاری میلادی اکران خواهد شد.

در حالی که تیزر کوتاهی از فیلم «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) دیده بودیم، شرکت دیزنی اولین تریلر کامل این فیلم را منتشر کرده است. این تریلر که به مناسبت مسابقه‌ی فینال بازی‌های فوتبال در امریکا (همان سوپر بول) پخش شده بود، دیدگاه جدیدی از فیلم به ما داده است. در تریلر جدید فیلم می‌توانیم ببینیم که «اورلاندو بلوم» قرار است نقش «ویل ترنر» را دوباره ایفا کند.

«جفری راش» هم دوباره با نقش «کاپیتان باربوسا» بازگشته است. نقش ضد قهرمان این فیلم را «خاویر باردم» ایفا می‌کند. باردم قرار است نقش «سالازار» را بازی کند. این شخصیت ظاهرا به دنبال صاف کردن حساب قدیمی‌اش با «جک اسپارو» است.

می‌توانید تریلر فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales را در ادامه ببینید. این فیلم در روز ۲۶ می سال جاری میلادی اکران خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد قاسمی

    ایول خیلی خوبه این فیلم

  2. Avatar وحید

    گلشیفته چه گریم وحشتناکی داشت

  3. Avatar MEHDI275

    گلشیفته فراهانی چه گریمی داشت!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه