اولین تریلر فیلم اموجی‌ را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروزه دنیای سینما از همه چیز فیلم می‌سازد. شرکت سونی برای اولین بار فیلمی بر اساس اموجی‌‌ها ساخته و به دنیای مرموزی که اموجی‌‌ها در گوشی‌های کاربران دارند، می‌پردازد. همچنین در این فیلم با نرم‌افزارهای محبوب تلفن‌های همراه هوشمند هم مواجه خواهید شد. در ابتدا فکرش را هم نمی‌کردیم که چنین فیلمی ساخته شود. در واقع تصور اینکه Emojiها را به چه صورت می‌توان زنده کرد کار سختی بود؛ اما به نظر می‌رسد که سازندگان این انیمیشن خیلی خوب از پس کارشان برآمده‌اند.

امروزه اموجی‌ها طیف وسیعی از افکار و تقابل‌ها را در یک مکالمه در بر می‌گیرند و اگر خوش‌بین باشیم همین باعث می‌شود دست کارگردان بازتر باشد. شاید با دیدن تریلر این فیلم، این حباب‌های سخنگوی زرد رنگ نظر شما را نسبت به فیلم عوض کنند. این احتمال وجود دارد که در سال ۲۰۱۷، با دیدن این فیلم غافلگیر شویم. شاید این انیمیشن هم مانند انیمیشن‌های Lego Movie یا Inside Out به عنوان بسیار خوبی تبدیل شود که بتوانیم ساعت‌ها درباره‌ی آن صحبت کنیم.

در هر حال این فیلم اواسط مرداد ۱۳۹۶ اکران می‌شود و حالا با دیدن اولین تریلر فیلم می‌بینید که آن‌قدرها که فکر می‌کردند، بد نیست.

منبع: Engadget

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Cp.Mahdi Cp.Mahdi

    شبیه رالف خرابکاره بیشتر؛ و فکر کنم قشنگ بشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه