اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر شد

۱۷ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تریلر Solo

در حالی که دیروز تیزر کوتاهی از فیلم «سولو» منتشر شده بود، امروز شاهد نسخه‌ی کامل این تیزر هستیم. اولین تریلر فیلم «سولو: یک داستان جنگ ستارگان» (Solo: A Star Wars Story) منتشر شده است و می‌توانیم شخصیت‌های بیشتری را در این تریلر ببینیم.

«هان سولو»، «چیوباکا» و «لاندو» در جوانی‌های خود به تصویر کشیده شده‌اند.

«هان سولو»، «چیوباکا» و «لاندو» که هر سه از شخصیت‌های مهم مجموعه‌ی جنگ ستارگان هستند و نقش بزرگی در سه گانه‌ی اصلی این مجموعه داشته‌اند، در جوانی‌های خود به تصویر کشیده شده‌اند.

«ران هاوارد»، کارگردان فیلم سولو گفته است که نه تنها قرار است چگونگی آشنایی این سه شخصیت را با یکدیگر ببینیم، بلکه نحوه‌ی به دست آوردن سفینه‌ی «میلنیوم فالکون» و فرار هان سولو در معادن «کسل» (Kessel) هم بخشی از فیلم خواهد بود. هان سولو بارها در فیلم‌های اصلی جنگ ستارگان به فرار معروف خود از معادن کسل اشاره کرده بود. اینکه قرار است بالاخره متوجه شویم منظور او از «۱۲ پارسک» چه بوده است، خودش به تنهایی فیلم سولو را جذاب می‌کند.

پیش از ران هاوارد، وظیفه‌ی کارگردانی فیلم سولو به دست «فیل لورد» و «کریستوفر میلر» افتاده بود. این دو کارگردان که «فیلم لگو» (The Lego Movie) را در کارنامه‌ی کاری خود دارند، از پروژه‌ی هان سولو اخراج شدند، آن هم پس از اینکه فیلم‌برداری به پایان رسیده بود. ران هاوارد جایگزین فیل لورد و کریستوفر میلر شد، ولی گفته شده که او فقط تغییرات کوچکی در فیلم اعمال کرده است.

می‌توانید تریلر کامل Solo: A Star Wars Story را در ادامه ببینید. چند پوستر جدید از این فیلم را هم در پایین قرار داده‌ایم.

این فیلم در روز ۲۵ می سال جاری میلادی اکران خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه