اندروید P صدای دستگاه‌های بلوتوثی را مدیریت می‌کند

۲۸ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها دیوایس‌هایی که از طریق فناوری بلوتوث به منبع پخش موسیقی ما متصل می‌شوند محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. بسیاری از ما ممکن از چند پخش‌کننده‌ی صدای بی‌سیم در مکان‌های مختلف استفاده کنیم. اتومبیل، اتاق نشیمن، اتاق خواب و حتا دفتر کار مکان‌هایی هستند که ممکن است محل قرارگرفتن یکی از این دیوایس‌ها باشند. هدفون‌های بی‌سیم هم تبدیل به جزئی جدانشدنی از زندگی امروز ما شده‌اند. اما نکته اینجاست که هرکدام از این مکان‌ها حجم صدای متفاوتی را می‌طلبند. بدون شک میزان صدایی که در اتاق خواب نیاز داریم از حجم صدایی که در اتاق نشیمن یا اتومبیل پخش می‌شود بسیار کمتر است. بنابراین با اتصال به هرکدام از این پخش‌کننده‌ها باید حجم صدا را متناسب با مکان تنظیم کنیم.
طبق گزارش‌هایی که به تازگی از قابلیت‌های اندروید P منتشر شده، به نظر می‌رسد این نکته دیگر دغدغه‌های استفاده‌کنندگان از دیوایس‌های بلوتوثی نخواهد بود. اندروید P می‌تواند آخرین ولوم هرکدام از پخش‌کننده‌هایی که با تلفن هوشمند خود به آن متصل بوده‌اید را به خاطر سپرده و پس از اتصال مجدد، با همان حجم صدا به پخش موسیقی بپردازد.
شاید بگویید که تنظیم حجم صدا پس از اتصال به هر پخش کننده کار سختی نیست، اما طراحان این قابلیت اعتقاد دارند که حتی توانایی‌هایی به این سادگی می‌توانند در بلند مدت در راحتی کاربران و کیفیت زندگی دیجیتالی آن‌ها تاثیر ویژه‌ای داشته باشند.
همان‌طور که گفته شد این قابلیت با انتشار اندروید P در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، اما این ویژگی در حال حاضر هم در قالب یک اپلیکیشن به نام Bluetooth Volume Control در فروشگاه گوگل در دسترس قرار دارد و کاربران اندروید می‌توانند از این قابلیت استفاده و آن را بررسی کنند.

منبع: ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه