اولین تصاویر خودروی برقی هنریک فیسکر را ببینید

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«هنریک فیسکر» (Henrik Fisker)، طراح معروف صنعت خودروسازی دنیا، اولین تصاویر از خودروی لوکس و الکتریکی که می‌سازد را منتشر کرده است. هفته‌ها بود که فیسکر از این خودرو که EMotion نام دارد صحبت می‌کرد و مثل دیگر پروژه‌های او، فیسکر قول‌های زیادی برای این خودرو داده است. خودروی EMotion قرار است یک سیستم رانندگی خودکار تمام و کمال داشته باشد. این خودروی برقی می‌تواند سرعتی برابر با ۱۶۱ مایل در ساعت داشته باشد و می‌تواند با یک بار شارژع ۴۰۰ مایل حرکت کند؛ رقمی که ۱۰۰ مایل از بهترین خودروی تسلا بیشتر است.

henrikfisker-emotion-2

شرکت فیسکر قبلا هم یک خودروی برقی ساخته بود؛ خودروی Fisker Karma به عنوان یک خودروی برقی گران‌قیمت و لوکس ساخته شده بود و فیسکر فقط توانست چند صد عدد از آن بفروشد. شرکت فیسکر هم پس از خودروی Karma ورشکسته شد. شرکت جدیدی هنریک فیسکر، Fisker Inc. نام دارد. خودروی جدیدی هم که او می‌سازد،‌ در ظاهر همان فرمول Karma را تکرار می‌کند و نمی‌دانیم که آیا قرار است موفق شود یا نه.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، خودروی جدیدی که هنریک فیسکر طراحی کرده، ظاهری بسیار لوکس و اسپورت دارد. قرار است اولین نمونه‌ی این خودرو در اواسط سال ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته شود.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سامان

    فوق العادس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه