اولین تصاویر رسمی از هیوندای سانتافه ۲۰۱۹ منتشر شد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سانتافه 2019

هیوندای قرار است در نمایشگاه خودرو ژنو با جدیدترین محصول خود یعنی سانتاقه ۲۰۱۹ حاضر شود. این شاسی‌بلند با زبان طراحی مدرن و سنت‌شکن نسبت به مدل‌های قبلی حاضر شده تا جسارت این خودروساز کره‌ای را به همگان نشان دهد.

پیش از این ویدیو و تصاویر مختلفی از سانتافه جدید برایتان منتشر کردیم. از یکی از سیستم‌های هوشمند این ماشین گفتیم که درصورت فعال بودن، امنیت بیشتری را برای سرنشینان فراهم می‌کند. این‌طور که اگر خودرویی از پشت درحال حرکت باشد، رادارهای سیستم متوجه حضور چنین خطری می‌شوند و اجازه نمی‌دهند تا برطرف شدن این تهدید، درب‌های خودرو باز شوند.

حالا در همین راستا، هیوندای اولین تصاویر رسمی این محصول جدید خود را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید ببینید.

نظر شما درمورد زبان طراحی جدید سانتافه چیست؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    افسوس و حسرت برای شرکتهای ما که همچنان در تولید پژو ۴۰۵ و پراید شگفت انگیز گیر کردن و تبریک به مدیریت شرکتهای کره ای

  2. Avatar Leila

    خیلی خیلی زیاد چراغ های جلوش (تقریبی قیافه جلوش) شبیه به محصولات مزدا شده (البته محصولات مزدا از نظر من خیلی خیلی خشگلتر هستن و این مدل چراغ ها حتی ماله محصولات ۳ یا ۴ سال پیش مزدا و با پیشرفت هایی محصولات الان این شرکت هستن)
    از بغل هم ی شباهت هایی پیدا کرده ، کلا همیشه کره ایی ها دوس دارن شبیه به ژاپنی ها باشن تو همه زمینه ها :// که البته خیلیم خوبه حداقل پیشرفت میکنن هر دو برای رقابت
    ولی در کل طراحی سانتافه خوبه

  3. Avatar علیرضا خردمند

    مرسی خشایار جان…
    یعنی اینقدر هیوندای پیشرفت کرده که انسان باور نمی کنه که چند سال بعد از ایران ناسیونال سابق ( ایرانخودرو کنونی ) کارشو شروع کرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه