اولین تصاویر از رندرهای گلکسی نوت ۷ لو رفتند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز اولین تصاویر از رندرهای گوشی گلکسی نوت ۷ به بیرون درز کردند. در این تصاویر گوشی جدید سامسونگ در سه رنگ مختلف به نمایش در می‌آیند.

اکانت توییتر Eveleaks تصاویر جدیدی از گلکسی نوت ۷ منتشر کرده که این گوشی را در رنگ‌های عقیق، خاکستری، مشکی نشان می‌دهند.

در حالی که سامسونگ هنوز این گوشی را معرفی نکرده، اکانت توییتر Evleaks تصاویری از گلکسی نوت ۷ در سه رنگ عقیق، مشکی و خاکستری منتشر کرده است. در این تصاویر صفحه نمایش خمیده‌ی گوشی مشخص است، اما همچنان چیزی از وجود دو دوربین پشت روی نوت جدید مشخص نیست.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی نوت ۷ در اواسط مرداد ماه توسط سامسونگ راهی بازار می‌شود. این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی Super AMOLED با کیفیت QHD بهره می‌برد. به احتمال زیاد ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی به حساب می‌آیند.

در ادامه‌ی شایعات گفته شده که دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. همچنین این تلفن همراه هوشمند از استاندارد IP68 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد.

‌‌

منبع: Android Central

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    زیبا و همه فن حریف

  2. Avatar حامد

    الان باید گفت دیگه طراحی تکرار مکرر… دیگه داره طراحیش خسته کننده میشه… همین ها بودند که میگفتن سونی طراحیش کسل کننده شده الان خودشون n تا گوشی دادن بیرون با یک طرح تکراری و فقط اسپک و مشخصات سخت افزاری را ارتقا میدن… چیزی که عوض داره گله نداره ببم جان… آقا شما هم در خودتون دارید تکرار میشید…

    1. Avatar علی

      تا الان یک سال و نیمه که سامسونگ داره از این طراحی استفاده می کنه و تا حالا دو سری از گوشی های سری اس و نوت این طراحی رو داشتن ولی سونی چهار سال (تا حالا) و در ۶ گوشی سری زد از طراحیش استفاده کرده به نظرتون کدوم تکراری شده؟

      1. Avatar محمد

        اگه به عوض کردن جای فلاش از این ور لنز به اون ور لنز اوردنش زیر لنز بعد اوردنش سمت راست لنز بگیم تغییر در طراحی….
        الان سایپا با ۱۳۱ و ۱۱۱ و ۱۴۱ در تغییرات در دنیا اول است

      2. Avatar Ali S

        مثلا نه که گوشیای دیگه خیلی تغییرات داشتن

    2. Avatar محمدرضا

      درود
      روندی که برای سونی مطرح کردی در مورد سانسونگ هم داره تکرار میشه.
      اما به طور کلی روند همینه. توقعی نیست که گوشی ها به شکل منشور یا استوانه طراحی بشن.

      غیر از جنس بدنه و بهتر بگم ترکیب انواع مختلف مواد برای بدنه(شیشه و پلاستیک و فلز وغیره …) جزییاتی مثل انحانی کناری و موقعیت و نحوه قرار گیری لنز دوربین. نوع دکمه های کناری و موقعیتشون بیشترین تغییرات هستن. به شخصه اعتقاد دارم بعد مدتی اینها مقادیر ثابتی به خود میگیرن. چیزی که میگیم بهش استایل و نه دیزاین.
      توی هر سری از گوشی های یک برند معتبر استایل ثابته و دیزاین کمی تغییر میکنه. اما از سری مثلا A بری تو سری S یا توت یک تغییراتی میبینی.
      آیفون و یا اچ تی سی. سونی یا ال جی یا هوآوی. هیچ کدوم مستثنی نیستن.

    3. Avatar Ali S

      حداقل اینه که نسبت به نوت قبلی بهتر شده.
      سونی داشت با سری z فاتحه خودشو رسما میخوند که سری x اومد و همون یه ذره تغییر تو جنس بدنه و انحنای جلو باعث شد حس بهتری به سونی داشته باشیم. همونطور که میدونید، نمیتونیم توقع داشته باشیم که جلوی گوشی تغییر خاص و فاحشی داشته باشه ، ۸۰% جلوی گوشی رو صفحه نمایش پوشانده و کلید هوم هم جز زبان طراحی هست و باس بیخیالش شد
      همین الانم طراحیش خوبه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه