اولین تصویر رسمی لو رفته از گوشی Moto X4 را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی Moto X4

چند ماهی می‌شود که شایعات مختلف به ساخت گوشی Moto X4 توسط موتورولا اشاره می‌کنند. حالا امروز هم اولین تصویر رسمی این گوشی به بیرون درز کرده است. تصویری که ظاهر این تلفن همراه هوشمند را به خوبی نشان می‌دهد.

در شایعات به این موضوع اشاره شده که گوشی موتو X4 از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰p بهره می‌برد و در دو برنگ آبی و مشکی راهی بازار خواهد شد. این موضوع در عکس لو رفته هم دیده می‌شود. البته قبلا تصویری از مدل طلایی این گوشی به بیرون درز کرده بود.

محصول جدید شرکت موتورولا به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۰ مجهز شده و به احتمال زیاد پردازنده گرافیکی Adreno 508 هم روی آن قرار گرفته است. این گوشی در دو مدل با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۴ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود.

گوشی Moto X4 به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از استاندارد IP68 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد.

گفته شده این گوشی از دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد که می‌تواند در نور کم هم عکس‌های سلفی بسیار با کیفیتی بگیرد. این گوشی دوربین دوتایی خواهد داشت که از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و سنسور ۸ مگاپیکسلی  با زاویه دید ۱۲۰ درجه برخوردارند.

 

منبع: androidauthority

‌‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه